logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۸۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قائم مقام مدیرعامل در امور شهرستان‌ها شرکت توزیع برق زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

شرکت برق در امور برق‌رسانی پروژه‌های مسکن ملی عقب‌ماندگی ندارد

شرکت-برق-در-امور-برق‌رسانی-پروژه‌های-مسکن-ملی-عقب‌ماندگی-ندارد
قائم مقام مدیرعامل در امور شهرستان‌ها شرکت توزیع برق زنجان با بیان اینکه شرکت برق در خصوص برق رسانی به مسکن‌های ملی جلوتر از برنامه زمان‌بندی پیش رفته است، گفت: تا یک ماه آینده برق‌رسانی پروژه مسکن‌های ملی هیدج و برکت زنجان به اتمام می‌رسد.

داود دولتیاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص عملیات برق‌رسانی به مسکن‌های ملی اظهار داشت: اقدامات اولیه در خصوص طراحی و بحث پیگیری از شرکت توانیر قبلا انجام شده اما دو هفته گذشته توافقاتی با اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شد تا بخشی از کار که در داخل محوطه قرار دارد در اختیار راه و شهرسازی قرار گیرد تا برق‌رسانی داخل محوطه انجام شود. با این حال به محض اینکه بستر فراهم شد، از محل اعتبارات وزارت نیرو و منابع داخلی تغذیه برق انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات کل مسکن‌های ملی از اداره کل راه و شهرسازی برای برق‌رسانی اخذ شده است، افزود: برق‌رسانی مسکن ملی هیدج و ۲۰۰ واحد پروژه برکت(کوی نصر) با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام است که یک ماه آینده عملیات برق‌رسانی به اتمام خواهد رسید.

قائم مقام مدیرعامل در امور شهرستان‌ها شرکت توزیع برق زنجان گفت: طبق توافق با راه و شهرسازی تامین زیر ساخت داخلی، محوطه‌ها با ارگان مذکور بوده و اتصال به شبکه و زیرساخت‌های بیرونی توسط شرکت برق انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت برق در انجام امور مربوط به برق‌رسانی مسکن‌های ملی از زمان عقب‌ماندگی ندارد، تصریح کرد: اعتبارات آماده بوده، طرح‌ها به توانیر ارسال شده، پیگیری منابع در حال انجام است با این حال معطل تزریق نقدینگی نیز نیستیم و اقدامات به موازات در حال انجام است.

دولتیاری همچنین در خصوص تامین برق دوران ساخت مسکن‌های ملی نیز یادآور شد: برق دوران ساخت پیمانکارانی که اداره کل راه و شهرسازی معرفی کرده تامین شده و محدودیتی از بابت تامین برق دوران ساخت وجود ندارد.

وی اذعان کرد: در حال حاضر مشکلی از بابت تامین برق در مسکن‌های ملی نیست و تمام اقدامات و وظایف بین دو ارگان راه و شهرسازی و شرکت برق مشخص و تقسیم شده و طبق توافق در حال پیشروی است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر