logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۸۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

استان زنجان جزو استان‌های سبز به لحاظ استفاده از مازوت است/ محدودیتی در ارائه سوخت جایگزین به واحد‌های صنعتی نیست

استان-زنجان-جزو-استان‌های-سبز-به-لحاظ-استفاده-از-مازوت-است-محدودیتی-در-ارائه-سوخت-جایگزین-به-واحد‌های-صنعتی-نیست
مدیر‌عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه در استفاده از سوخت مازوت محدودیت وجود دارد، گفت: استان زنجان جزو استان‌های سبز به لحاظ مصرف مازوت است و مصرف مازوت در صنایع و کارخانجات به جز سیمان صفر است.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای ذخیره سوخت جایگزین در واحد‌های تولیدی استان زنجان انجام شده است، اظهار داشت: اطلاعیه دریافت سوخت جایگزین به واحد‌های تولیدی از اواسط شهریور ماه صادر شده است و در طول چند مرحله اطلاع‌رسانی‌های لازم در این راستا انجام شده است.

وی با بیان اینکه واحد‌هایی که نیازمند سوخت دوم هستند مراجعه کرده و سوخت دوم به مقدار نیاز را دریافت کرده‌اند، افزود: واحدی که اقدام به دریافت سوخت دوم نمی‌کند در صورت بروز مشکل در فصل سرما، مقصر بوده و شرکت نفت تعهدی در این باره ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه سوخت به اندازه کافی وجود دارد و هیچ محدودیتی نیست، گفت: بیش از ۱۶۰ واحد سوخت دوم دریافت کرده‌اند و اگر واحدی سوخت نیاز داشته باشد و مدارک ارائه نماید می‌تواند سوخت دریافت و ذخیره کنند.

وی با بیان اینکه در استفاده از سوخت مازوت محدودیت وجود دارد، تصریح کرد: استان زنجان جزو استان‌های سبز است و مصرف مازوت در صنایع و کارخانجات به جز سیمان صفر است.

وی با تاکید بر اینکه برای دریافت سوخت مایع، متقاضیان صنعت سیمان باید وارد سامانه سدف "سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی" شده و درخواست خود را ثبت کنند؛ افزود: همه متقاضیان می‌توانند با طی کردن این فرآیند سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر