logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۸۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس‌راه استان زنجان:

تاکسی‌هایی که بدون مجوز از شهر خارج شوند اعمال قانون می‌شوند/ فوت 2 نفر در اثر تصادفات جاده‌ای در زنجان

تاکسی‌هایی-که-بدون-مجوز-از-شهر-خارج-شوند-اعمال-قانون-می‌شوند-فوت-2-نفر-در-اثر-تصادفات-جاده‌ای-در-زنجان
جانشین پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به خروج بدون مجوز برخی از تاکسی‌ها و ون‌ها از محدوده شهری، اظهار کرد: پلیس‌راه رانندگان خاطی را برابر مقررات اعمال قانون می‌کند.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به خروج بدون مجوز برخی از تاکسی‌ها و ون‌ها از محدوده شهری، اظهار کرد: پلیس‌راه رانندگان خاطی را برابر مقررات اعمال قانون می‌کند.

وی با اشاره به تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی پراید در مسیر روستای طهماسب، ابراز کرد: راننده خودروی پراید در این سانحه رانندگی فوت‌شده و دلیل این سانحه رانندگی نیز انحراف به چپ خودروی پراید بوده است.

جانشین پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه شب گذشته در محور قیدار به شهرکرسف برخورد دو دستگاه پراید موجب فوت یکی از رانندگان شده است، عنوان کرد: انحراف به چپ یکی از خودروها موجب بروز تصادف شده است.

وی با بیان اینکه بارها با اداره کل راهداری استان زنجان جهت تعریض محورها مکاتبات لازم انجام‌شده است، عنوان کرد: تعریض جاده‌ها نیاز به اعتبارات مالی دارد و خوشبختانه تعریض محور زنجان به خرمدره انجام‌شده است.

میناخانی بابیان اینکه پیشنهاد دوبانده کردن محورها به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام‌شده است، افزود: دوانده شدن محور زنجان به زرین‌آباد موجب کاهش تصادفات جاده‌ای در این محور شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر