logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۸۱۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

دشمن همواره در تلاش است تا در حوزه اقتصادی به کشور ضربه بزند

دشمن-همواره-در-تلاش-است-تا-در-حوزه-اقتصادی-به-کشور-ضربه-بزند
استاندار زنجان با اشاره به مشکلات اقتصادی، گفت: دشمن همواره در تلاش است تا در حوزه اقتصادی به کشور ضربه بزند.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان اشاره به مسئولیت تمامی آحاد مردم و دستگاه ها در برابر نظام اسلامی، اظهار کرد: در برابر خداوند و مردم مسئولیت داریم و برای تحقق آن باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از بدو تاسیس تا به امروز با استکبار جهانی درگیر بوده است، ابراز کرد: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این نظام انجام می دهد و هر جا توانسته ضربه زده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید به جامعه نشاط و امید تزریق شود، تصریح کرد: در طول یک سال گذشته کار های زیادی در حوزه امید آفرینی و تزریق نشاط به جامعه انجام شده است که تزریق مالیات بر ارزش افزوده در امور عمران شهری، ایجاد بازار موازی برای کنترل تورم، پرداخت 2 هزار و 700 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران، و... از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به بهبود ضریب جینی در کشور و کنترل تورم، عنوان کرد: باید اقدامات در خور مردم برای کاهش مشکلات آنها انجام شود.

افشارچی با اشاره به مشکلات اقتصادی، ادامه داد: دشمن در تلاش است تا در حوزه اقتصادی به کشور ضربه بزند.

افشارچی به اقدامات انجام شده طی چند روز گذشته توسط شهرداری و میراث فرهنگی اشاره و تصریح کرد: برگزاری جشنواره آش نشاط اجتماعی خاصی را در سطح شهر موجب شده است./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر