logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۸۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان؛

نخستین نمایشگاه مد و لباس استان زنجان افتتاح شد

نخستین-نمایشگاه-مد-و-لباس-استان-زنجان-افتتاح-شد

با حضور آیت الله خاتمی،نماینده ولی فقیه در استان زنجان؛نخستین نمایشگاه مد و لباس استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش موج رسا; نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس عصر امروز با حضور آیت الله خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان،بیات فرماندار زنجان و جمعی از هنرمندان مد و لباس زنجان افتتاح شد.

"ناصر مقدم"مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه حجاب و عفاف استان زنجان در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان، اظهار داشت: نخستین نمایشگاه مد و لباس استان زنجان از امروز آغاز به کار می کند.

وی با اشاره به نیاز مردم به لباس های ایرانی و اسلامی که دارای مشخصه های مد روز هم باشد،تصریح کرد: در بازار و مراکز فروش این نوع لباس ها کمتر عرضه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای طراحان و تولید کنندگان لباس محسوب می شود تا هنر خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دهند، ادامه داد: این نمایشگاه پنجاه و سومین نمایشگاه از این نوع محسوب می شود.

مقدم با بیان اینکه چهار نوع لباس در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، افزود: مانتوی مجلس، مانتوی اجتماع، مانتوی مدارس و لباس های محلی در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی با اشاره به ارائه آثار طراحان و دوزندگان زنجانی در این نمایشگاه، بیان داشت: تعدادی از آثار منتخب نمایشگاه های کشوری نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

این مسئول از راه اندازی غرفه های فروش برخی از آثار خبر داد و گفت: تلاش شده است تا نمایشگاه به نحو مطلوبی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه به عنوان متولی فرهنگ عمومی وظیفه داریم زمینه تولید لباس های ایرانی – اسلامی را فراهم کنیم،ادامه داد:برگزیدگان این جشنواره با انتخاب هئیت داوران انتخاب و تجلیل می شوند.

وی از ارائه 80 نوع لباس در این نمایشگاه خبر داد و گفت: آثار خوبی به این جشنواره رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: این نمایشگاه حاصل زحمات بخش غیر دولتی و nguهاست.

مقدم با اشاره به راه اندازی کمیته مد و لباس در استان زنجان،بیان داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی در این کمیته عضو هستند.

وی با بیان اینکه علاقه مندان به تولید انبوه آثار خود به بانک کارآفرینی امید معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: این افراد می توانند با اخذ تسهیلات، تولیدات خود را برند سازی کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر