logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۸۱۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
پزشک زنان در گفت و گو با موج رسا؛

مدافعان سلامت همیشه در کنار مدافعان امنیت ایستاده اند/ حضور کادر درمان در کنار انقلاب اسلامی در تمامی حوادث و فتنه ها

مدافعان-سلامت-همیشه-در-کنار-مدافعان-امنیت-ایستاده-اند-حضور-کادر-درمان-در-کنار-انقلاب-اسلامی-در-تمامی-حوادث-و-فتنه-ها
پزشک زنان با بیان اینکه جامعه پزشکی و کادر درمان در تمامی فتنه ها در کنار انقلاب اسلامی حضور داشته است و در راستای اهداف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است، گفت: مدافعان سلامت همیشه در کنار مدافعان امنیت ایستاده اند.

حاجی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: در هیچ جای دنیا اغتشاش و تخریب اموال عمومی و اموال مردم قابل قبول نیست و از طرف تمامی ملت ها محکوم است.

وی با بیان اینکه قانون در همه جای دنیا فصل الخطاب است، ابراز کرد: اغتشاشگران به قوانین کشور توجهی ندارند و نظم عمومی کشور را برهم می زنند.

این پزشک زنان با بیان اینکه هر اغتشاشی در برابر اراده مردم محکوم شکست است، تصریح کرد: جامعه پزشکی و کادر درمان با این اغتشاش ها مخالف است.

وی با بیان اینکه کاردر درمان و جامعه پزشکی متعهد و پایبند به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) است، ادامه داد: جامعه پزشکی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و نقش آفرینی کرده اند.

حاجی با بیان اینکه جامعه پزشکی و کادر درمان در تمامی فتنه ها در کنار انقلاب اسلامی حضور داشته است و در راستای اهداف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است، افزود: مدافعان سلامت همیشه در کنار مدافعان امنیت ایستاده اند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر