logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۸۱۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

جامعه پزشکی متعهد به نظام اسلامی است/ هر نوع اغتشاشی در برابر مردم محکوم به شکست است

جامعه-پزشکی-متعهد-به-نظام-اسلامی-است-هر-نوع-اغتشاشی-در-برابر-مردم-محکوم-به-شکست-است
دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعهد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان، گفت: پزشکان و کاردر درمان و دانشجویان پزشکی پایبند به انقلاب و نظام اسلامی هستند و از آن دفاع می‌کنند.

امیر حسین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه وقتی آشوب و اغتشاش می شود و این آشوب و اغتشاش به سمت حتک حرمت به مقدسات و آتش زدن پرچم و تخریب اموال عمومی می ورد مردم در مقابل این اغتشاش می ایستند، اظهار کرد: هر آشوب و اغتشاشی در مواجهه با مردم محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه علی رغم وجود ساختار قانونی برای اعتراض متاسفانه در عمل امکان اعتراضات سیاسی کمتر دیده می شود، ابراز کرد: برای این امر نیز از طرف مسئولان دلایل قابل تاملی بیان می شود.

دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه اگرچه در کشور رسانه داریم اما این رسانه در دست جبه انقلاب نیست، تصریح کرد: متاسفانه دشمنان در رسانه از یک چیز کوچک در کشور کوه می سازند.

وی با بیان اینکه برخی نحوه اعتراض را بلند نیستند و اعتراضات به آشوب و اغتشاش کشیده می شود، عنوان کرد: آشوب در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.

محمدی با بیان اینکه در این اغتشاشات هیچ حرف واحدی شنیده نمی شود، عنوان کرد: در خصوص مرگ مهسا امینی اصل مسئله انتقاد به عملکرد گشت ارشاد بود که این امر به قانون حجاب و... تعمیم پیدادکرد و بعد شعار ها تبدیل به شعار های رادیکال شد که این حرف ها در برابر مردم محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه هیچ حرف منطقی در پشت پرده اقدامات اغتشاشگران نیست، عنوان کرد: اغتشاشگران شعار زن،زندگی،آزادی را از تجریه طلب ها گرفته اند و آن را تکرار می کنند و حتی شاخه دانشجویی این اغتشاشگران توان تولید شعار مخصوص خود را ندارند چرا که هیچ منطقی پشت این کار ها نیست.

دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعهد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان، تاکید کرد: پزشکان و کاردر درمان و دانشجویان پزشکی پایبند به انقلاب و نظام اسلامی هستند و از آن دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دلسوز مردم ایران نیستند مهسا امینی را بهانه ای برای آسیب زده به انقلاب قرار دادند افزود: اگر دلسوز مردم بودند هیچ وقت دارو و تجهیزات پزشکی را برای مردم ایران تحریم نمی کردند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر