logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۸۱۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
اجتماع بزرگ همدلی بانوان زنجانی؛

پیام قیام سراسری زنان مجاهد و انقلابی به سرسپردگان غربی/ بانوان زنجانی که میراث دار اسلام و پرچمدار عفت فاطمی هستند

پیام-قیام-سراسری-زنان-مجاهد-و-انقلابی-به-سرسپردگان-غربی-بانوان-زنجانی-که-میراث-دار-اسلام-و-پرچمدار-عفت-فاطمی-هستند
به مناسبت هفته وحدت و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی اجتماع بزرگ همدلی بانوان در زنجان برگزار شد، پیام قیام سراسری زنان مجاهد و انقلابی به سرسپردگان غربی، اعلام انزجار و خروش زینبی زنان با عفت ایران و لرزه انداحتن بر پیکر منحوس استعمار و استبداد است.

به گزارش موج رسا; بانوان استان زنان همزمان با ایام هفته وحدت و در محکومیت اقدامات خصمانه دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی در بر هم زدن نظم و امنیت جامعه اسلامی در یک حرکت مردمی، ارزشی و آرمانی سعی کردند تا حمایت همه‌جانبه خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی، خون شهدا و فرامین مقام معظم رهبری نشان دهند.

بانوان زنجانی حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خط امام و ولایت نشان داده و به عنوان رهروان زینبی حرکت‌های ددمنشانه دشمنان را محکوم کردند.

کاملاً روشن است که در شرایط کنونی بانوان در سنگر دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی وظیفه و رسالت سنگینی را بر عهده دارند و شایسته است تا با حفظ حجاب و عفاف خود سعی کنند تا اقدامات اخیر دشمنان را در به انحراف کشیدن ارزش آرمانی حجاب، محکوم و بر تداوم راه فاطمی و زینبی پای بفشارند.

اجتماع بانوان

این زنان میراث‌دار فرهنگ اسلامی ناب محمدی هستند و الگو خود را از حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) می دانند و سعی می‌کنند تا نقاب از چهره منافقانه دشمنان برداشته و بار دیگر بر تداوم راه عزتمندانه تاکید کرده و بر پیروی از خط ولایت و امامت عشق و وفاداری خود را نشان دهند.

زنجان

زنان زنجانی با اجتماعشان نشان دادند از فساد و فرهنگ ابتذال بی‌زارنند، با این حال اندک زنان فریب خورده جایگاهی در فرهنگ اسلامی ایران ندارند اما زنان با حجاب در این تجمع اعلام کردند که میراث دار اسلام و پرچمدار عفت فاطمی هستند و حجاب خود را میرث حضرت زهراء(س) می دانند.

پیام قیام سراسری زنان مجاهد و انقلابی به سرسپردگان غربی، اعلام انزجار و خروش زینبی زنان با عفت ایران و لرزه انداحتن بر پیکر منحوس استعمار و استبداد است.

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر