logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۸۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان:

سرجین بافت با تامین اعتبار فعالیت خود را آغاز می کند

سرجین-بافت-با-تامین-اعتبار-فعالیت-خود-را-آغاز-می-کند
رئیس سازمان صمت استان زنجان، گفت: به محض تأمین اعتبار شرکت سرجین بافت شروع به فعالیت می‌کند.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری در حاشیه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف این ستاد، اظهار کرد: در این کارگروه سعی بر این است موانعی که در مسیر توسعه یا تولید واحد های تولیدی، یا طرح های در دست اجرا که در کمیته تخصصی متشکل از کارشناسان زبده دستگاه های ذیربط مطرح و پیشنهاداتی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به یکی از واحد های تولیدی احیا شده جدید در استان، ابراز کرد: این واحد تولیدی با مشکل تقسیط باز پرداخت تسهیلات دریافتی مواجه بود که در جلسه امروز این موضوع بررسی و با مدت زمان بیشتر پرداخت مصوب شد.
رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه برای طرح توسعه تولید آب معدنی شرکت آب منطقه ای بررسی های لازم را انجام خواهد داد، عنوان کرد: وجود واحد تولید آب معدنی در استان در شرایط و حوادث غیرمترقبه می‌تواند کمکی برای استان باشد.
وی با اشاره تأمین برق واحد های طرح توسعه در استان، ادامه داد: در این کارگروه مصوباتی در این خصوص با رعایت ضوابط و مقررات در حوزه ایمنی و فنی به تصویب رسید.
فغفوری با بیان اینکه شرکت سرجین بافت در مرحله تأمین اعتبارات است و شبکه بانکی برای محاسبه نیاز سرمایه در گردش این واحد تولیدی که نیاز به پروانه بهره برداری دارد که این پروانه با پاسخ مثبت محیط زیست بایستی صادر شود، عنوان کرد: در این جلسه با تصویب رسید متقاضی نسبت با ارائه تعهد محضری به شرکت شهرک های صنعتی اقدام و به محیط زیست ارائه شود.
وی با بیان اینکه هرچند در اداره کل صنعت ،معدن و تجارت منتظر صدور پروانه به استناد نامه محیط زیست نبودیم، افزود: ظرفیت کارخانه را در حوزه ریسندگی، بافندگی و دوخت و دوز را طی نامه کتبی به بانک اعلام کرده تا محاسبات مالی متوقف نشود و منتظر صدور پروانه نباشند.
رئیس سازمان صمت با بیان اینکه به محض تأمین اعتبار این شرکت شروع به فعالیت می‌کند، ابراز کرد: شرط تامین مواد اولیه مستلزم تزریق منابع مالی است که به محض تأمین منابع مالی در مدت یک هفته الی ۱۰ روز واحد به صورت عملیاتی شروع به کار می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر