logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۸۱۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دندانپزشک زنجانی در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

مردم ایران با همبستگی خود اجازه نفوذ دشمنان به مسائل داخلی را نمی‌دهند/ مسلمانان یکپارچه زیر پرچم اسلام قرار دارند

مردم-ایران-با-همبستگی-خود-اجازه-نفوذ-دشمنان-به-مسائل-داخلی-را-نمی‌دهند-مسلمانان-یکپارچه-زیر-پرچم-اسلام-قرار-دارند-
دندانپزشک زنجانی با اشاره به اینکه در هفته وحدت قرار داریم، گفت: این هفته خود بیانگر این است که هیچ اختلافی بین مذهب‌های مختلف وجود ندارد و مسلمانان یکپارچه زیر پرچم اسلام قرار دارند.

مینا امانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پزشکان در آغاز فعالیت پزشکی قسم خورده‌اند که بیماران را درمان کنند بنابراین برای یک پزشک فقط درمان بیمار مهم است و اینکه بیمار از چه نژاد، قوم، ملیت و مذهبی است اصلا مهم نیست.

وی افزود: با توجه به اینکه در هفته وحدت قرار داریم این هفته خود بیانگر این است که هیچ اختلافی بین مذهب‌های مختلف وجود ندارد و مسلمانان یکپارچه زیر پرچم اسلام قرار دارند، بنابراین هیچ معنایی ندارد تا پزشکان در زمان درمان بیماران خود مذهب ‌و ملیت فرد را مد نظر قرار دهند.

دندانپزشک زنجانی گفت: اقوام مختلف ایرانی همانند زنجیر بهم متصل هستند و تابع نظام جمهوری اسلامی، بنابراین چیزی که در این روز‌ها مهم است این موضوع می‌باشد که وحدت بین مردم وجود داشته باشد و اجازه داده نشود تا دشمن بین اقشار مختلف نفوذ کند.

امانلو تاکید کرد: تمام پزشکان تلاششان این است که بیمار را نجات دهند و در این مسیر تنها هدفی که دنبال می‌شود بهبودی حال بیمار و برگشت به زندگی است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر