logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۸۰۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عمرانی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

زیرسازی و آسفالت‌ریزی معابر اصلی زنجان در اولویت قرار دارد

زیرسازی-و-آسفالت‌ریزی-معابر-اصلی-زنجان-در-اولویت-قرار-دارد
معاون عمرانی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه شهرداری در راستای خدمت رسانی به اهالی کوی نانوایان پای کار آمده است گفت: زیر‌سازی و آسفالت‌ریزی در کوی نانوایان در اولویت شهرداری قرار می‌گیرد.

علیرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طبق تاکیدات شهردار، شهرداری تمام تلاش خود را نسبت خدمت‌رسانی به همشهریان انجام خواهد داد، اظهار داشت: شهرک تعاونی کوی نانوایان عملا امکان انجام تعهدات خود را نداشت به همین دلیل شهرداری برای خدمت رسانی به این منطقه پای کار آمد.

وی افزود: اهالی کوی نانوایان بارها برای آماده‌سازی کامل این منطقه درخواست داشته‌اند بنابراین شهرداری تصمیم گرفت تا با طی مراحل قانونی و اخذ مجوز‌های لازم با این منطقه ورود کند و مشکلات این منطقه را تا حد توان حل کند.

معاون عمرانی شهرداری زنجان گفت: شهرداری زیر سازی و آسفالت ریزی در معابر اصلی را در اولویت قرار دارد و سپس وارد معبر‌های فرعی خواهد شد. با این حال احداث کانال و جمع‌آوری و مدیریت آب‌های زیر سطحی نیز به مرور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که شرایط آب و هوایی اجازه دهد کار آسفالت‌ریزی در مناطق مختلف شهر زنجان انجام خواهد شد، گفت: هم‌اکنون نیز در نقاطی از شهر آسفالت‌ریزی در حال انجام است./ب 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر