logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۸۰۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

مطالبه جا‌به‌جایی اهالی کوی فلسطین هستیم

مطالبه-جا‌به‌جایی-اهالی-کوی-فلسطین-هستیم-
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: رئیس جمهور دستور به جا‌به‌جایی اهالی کوی فلسطین را داده‌اند و بنده نیز به عنوان یک عضو شورا مطالبه انجام این اقدام را دارم.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جابه‌جایی اهالی کوی فلسطین به مکانی دیگر جزو وظایف محول شده به اداره کل راه و شهرسازی است و در این راستا اقدامات مقدماتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه استاندار در جلسات مختلف از راه و شهرسازی درخواست کرده‌اند تا قبل از آغاز فصل پاییز اقدام به جابه‌جایی حداقل تعدادی از اهالی کوی فلسطین به محل جدید کنند افزود: برخی منازلی که در میدان فلسطین وجود دارند در ابعاد کوچک ۴۰ تا ۵۰ متری هستند و تعدادی از این افراد نیز رضایت برای جابه‌جایی دارند چراکه بالا آمدگی آب سطحی نیز زندگی این افراد را مختل کرده است اما هنوز جا‌به جایی انجام نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تعدادی واحد تجاری در کوی فلسطین وجود دارد که درخواست کرده‌اند در آخرین مراحل مورد جابه جایی قرار گیرند، گفت: نسبت به جابه‌جایی اهالی کوی فلسطین بیم و امید دارم، اما مهم این است که این اقدام عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور دستور به جا‌به جایی در این منطقه داده‌اند و استاندار نیز پیگیر این موضوع می‌باشد و بنده نیز به عنوان یک عضو شورا مطالبه انجام این اقدام را دارم.

مرادلو اذعان کرد: خانه‌هایی که مقرر است تا به اهالی کوی فلسطین ارائه شود نباید با دریافت وجه باشد، چراکه اغلب این افراد جزو خانواده‌های بی بضاعت هستند. با این حال اگر کل اهالی جا به جا شود راه و شهرسازی از مزایای این تغییر کابری استفاده خواهد کرد به نوعی برد برد برای هر دو طرف خواهد بود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر