logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۸۰۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جهان‌پهلوان نصیری در گفت‌وگو با موج رسا؛

وضعیت نامناسب کشتی زنجان به دلیل اتکا به تک‌ستاره‌ها+ فیلم

وضعیت-نامناسب-کشتی-زنجان-به-دلیل-اتکا-به-تک‌ستاره‌ها+-فیلم
جهان‌پهلوان نصیری با بیان اینکه وضعیت کشتی زنجان تعریف چندانی ندارد و در کشتی خیلی عقب هستیم، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته به تک‌ستاره‌ها متکی بوده‌ایم.

میثم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه حدود ۸ ماه است که کار مربیگری در رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوان را آغاز کرده‌ام، اظهار کرد: وضعیت کشتی زنجان تعریف چندانی ندارد و در کشتی خیلی عقب هستیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه در سال‌های گذشته به تک‌ستاره‌ها متکی بوده‌ایم، ابراز کرد: در سال‌های گذشته قهرمانانی مانند محمد نادری، میثم حیدری، وحید درگاهی مقدم، هادی گورکانلو در زنجان حضور داشتند.

جهان‌پهلوان نصیری با بیان اینکه چون به تک‌ستاره‌ها متکی بودیم پشتوانه سازی خوبی در کشتی زنجان صورت نگرفته است، تصریح کرد: هنوز اتکا به تک‌ستاره‌ها در کشتی زنجان وجود دارد و پشتوانه سازی خوبی انجام نمی‌شود.

وی با بیان اینکه با ورود به عرصه مربیگری در کشتی زنجان به دنبال آموزش اصولی کشتی و تحول اساسی در کشتی زنجان هستیم، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم حداقل سالانه در هر وزن یک نماینده در اردوهای تیم ملی داشته باشیم.

جهان‌پهلوان نصیری با بیان اینکه مربیگری حدود ۱۳۰ ورزشکار را بر عهده‌دارم، عنوان کرد: ۳ تا ۴ سال طول می‌کشد تا نتیجه کار با این ورزشکاران مشخص شود.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر