logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۸۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در آیین رونمایی از کتاب مدل‌ها و الگوهای مدیریت مطرح شد؛

رفع چالش های مدیریتی با استفاده از سرمایه انسانی دانشگاه ها محقق می شود/تحصیل ۱۱هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان

رفع-چالش-های-مدیریتی-با-استفاده-از-سرمایه-انسانی-دانشگاه-ها-محقق-می-شود-تحصیل-۱۱هزار-دانشجو-در-دانشگاه-آزاد-اسلامی-استان-زنجان

معاون توسعه منابع انسانی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه با اشاره به ضرورت استفاده از نیروهای متخصص دانشگاهی در مدیریت کشور گفت: رفع چالش های مدیریتی با استفاده از  سرمایه انسانی دانشگاه ها محقق می شود.

به گزارش موج رسا;  زهرا اربابی ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب  تالیف خود با عنوان مجموعه‌ مدل‌ها و الگوهای مدیریت سبد پروژه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان  اظهار داشت: من از خانواده دانشگاه آزاد بوده و این را به عنوان یک افتخار برای خود می دانم. 

وی تصریح کرد: بسیاری از چالش های مدیریتی در کشور با تکیه بر ظرفیتهای جامعه دانشگاهی قابل مرتفع بوده و باید از سرمایه انسانی دانشگاه برای حل مسائل و مشکلات اجرایی کشور بهره برد.

 اربابی با اشاره به دستاوردهای دانشگاه آزاد در تربیت نیروی انسانی کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران توانمند در مدیریت اجرایی کشور فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد هستند که تا حدودی توانسته اند اندیشه خصوصی سازی را کشور نهادینه کنند. 

معاون توسعه منابع انسانی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه خاطر نشان کرد: تک تک اعضای علمی در بدنه دولت می توانند در پیشبر اهداف توسعه و خصوص سازی موثر باشد.

 وی ایجاد واحدهای دانشگاه آزاد را یکی از عوامل تاثیر گذار در پرورش نیروی انسانی دانست و گفت: در استانهای کمتر توسعه یافته یکی از عوامل تاثیر گذار در پرورش نیروی انسانی حضور دانشکاه آزاد اسلامی یوده است و دانشگاه آزاد توانسته است با تربیت نیروی متخصص گام های موثری را در روند توسعه کشور بردارد. 

لاز م به ذکر است کتاب مجموعه مدل ها و الگوها مدیریت سبد پروژه ها توسط زهرا اربابی، سید کامران یگانگی، امیر عزیزی نگارش یافته است که توسط معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان انتشار یافته است.

  یداله رجائی نیز در ادامه اظهار داشت : دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در فضای ۴۷ هکتاری ایجاد شده است که در مجموعه اعتمادیه در فضای به مساحت ۷ هکتار سه دانشکده پرستاری و مامایی ، فنی و مهندسی و نیز دانشکده علوم پایه را در خود جای داده است. 

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ رتبه علمی در بین ۱۵ دانشگاه برتر در بین واحدهای دانشگاهی است.  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: در  واحد سایت امام در زمینی به مساحت ۴۰ هکتارعلاوه بر دانشکده ها، فضای خوابگاهی، ورزشی و آزمایشگاه ها راه اندازی شده است که خوشبختانه از نظر تجهیزات ایجاد شده حائز شرایط بسیار مطلوبی است.

  وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی،  ۸۵رشته در مقطع کارشناسی ارشدو ۲۴رشته در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان راه اندازی شده است.  

رجائی با اشاره به حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی استان از انجام کارهای علمی و پژوهشی ابراز کرد:  رونمایی از این کتاب که توسط  زهرا اربابی معاونت سازمان برنامه ریزی و بودجه کشور به همراه سید کامران یگانگی و امیر عزیزی تالیف شده است در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان انتشار یافت است که این امر نشان از توجه ویژه این دانشگاه و حمایت ها در زمینه انتشار کتب علمی و پژوهشی است.   

زنجانم

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر