logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۸۰۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان؛

آمریکا با ایران قوی با ایران مستقل مخالف است/شهرستان ماهنشان آسیب پذیری بالایی از بلایای طبیعی دارد

آمریکا-با-ایران-قوی-با-ایران-مستقل-مخالف-است-شهرستان-ماهنشان-آسیب-پذیری-بالایی-از-بلایای-طبیعی-دارد-
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه آمریکا با ایران قوی با ایران مستقل مخالف است، گفت: دعوا بر سر اصل استقلال و ایستادگی و تقویت واقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ماهنشان، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در آیین دانش آموختگی نیروهای مسلح اظهار داشت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب پیام‌های زیادی داشت یکی از آن پیام های مهم، خنثی سازی جنگ روانی احمقانه و مذبوحانه دشمن در انتشار گسترده و شگفت انگیز رحلت رهبر انقلاب بود.

وی افزود: حضور مقتدرانه ایشان اولا در پادگان فراجا و ثانیا دیدار نیروها و ایستادن بر سر پا حدود یک ساعت و بیانات حکیمانه ایشان در این سخنرانی به صراحت و روشنی اصل و فرع ماجرا را از هم جدا کرد.

این مسیول عنوان کرد: اصل تقابل با بنیان ایران قوی است و نه حتی جمهوری اسلامی پشت پرده دست عیان آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌باشد. آنچه در داخل رقم می خورد هیجان جاهلی و مزدوری جریان نفاق است.

امام جمعه ماهنشان گفت: در تحلیل رهبر انقلاب سهم هر کس به اندازه خودش تصریح شد، خاصه وقتی خطا آگاهانه است در ابتدا سهم دشمن اصلی مشخص شد، سپس به حلقه میانی و جریان مزدور و متصل به دشمن هم توجه شد و اندازه سلبریتی ها نیز مشخص گردید.

وی با بیان اینکه آمریکا با ایران قوی با ایران مستقل مخالف است، عنوان کرد: دعوا بر سر اصل استقلال و ایستادگی و تقویت واقتدار ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری بیان کرد: اما اهداف ایران از پاسخ کوبنده به تروریست های تجزیه طلب این است که ،قدرت های بزرگ ملت ایران اجازه هیچگونه فرصت طلبی ودخالت عوامل بیگانه بر ایجاد فتنه و تنش آفرینی در منطقه در راستای اهداف شوم خود علیه تمامیت ارضی ایران را نخواهد داد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطر نشان کرد: حمله های سپاه علیه گروهک های تروریستی مستقر در منطقه کردستان هم دفاع از مشروع از امنیت ملی ایران است، هم بعد با تروریسم دارد و نشانه اشراف اطلاعاتی دقیق و کافی سپاه، نهادهای اطلاعاتی و امنیتی از مراکز تجمع ومقرهای مورد استفاده گروهک هاست، توانمندی سپاه در از بین بردن تهدیدات این گروهک از داخل مرزهای کشور می باشد.

وی با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو از جمله روز روستا و عشایر اذعان کرد: روستاییان و عشایر از سرمایه های کشور بوده و مخصوصا وجود 126روستا در شهرستان ماهنشان و گروهای مختلف عشایر ،لزوم توجه ویژه برای روستاها و ایجاد امکانات لازم برای آنها مخصوصاً حل معضل آب روستاها که روستاییان از آن رنج میبرند، دارند.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به 12ربیع الاول آغاز هفته وحدت گفت: کسانی که مخالف با اسلام هستند می خواهند بین برادران شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند اینها نه خیر خواه شیعه هستند ،نه خیر خواه سنی ،اینها با اسلام مخالفند. وحدت به عنوان یکی از مهمترین ارکان پیشرفت اجتماعی مکتب اسلام است و هر بار که تحقق یافته پیروزی بزرگی برای جهان اسلام به ارمغان آورده است.

وی همچنین با اشاره به روز ملی کاهش آثار و بلایای طبیعی ،ضمن گرامیداشت این روز گفت: شهرستان ماهنشان آسیب پذیری بالایی از بلایای طبیعی دارد بنابراین لازم است توجه ویژه قبل از وقوع بلایای طبیعی در این شهرستان اتخاذ شود، ایجاد موانع و سیل بندها، آب خوانداری و آب خیز داری برای مقابله با خشکسالی از جمله اقداماتی است که باید انجام شود. با این حال لازم است تا مسولین شهرستانی و استانی و کشوری تا علاج واقعه را قبل از وقوع انجام دهند./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر