logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۸۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

امنیت مردم خط قرمز پلیس است/ افزایش ۴۰۰ درصدی کشفیات پلیس امنیت اقتصادی

امنیت-مردم-خط-قرمز-پلیس-است-افزایش-۴۰۰-درصدی-کشفیات-پلیس-امنیت-اقتصادی
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در حوزه پلیس امنیت اقتصادی نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی کشفیت هستیم، گفت: در ۶ ماهه نخست ۱۷۵۱ طرح مبارزه با اوباش، مقابله با سرقت، مواد مخدر،و.... برگزار شده است.

به گزارش موج رسا; سردار محمد طراقیه امروز در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به هفته فراجا اظهار کرد: شعار هفته فراجا پلیس خادم مردم است.

وی با بیان اینکه شعار سومین روز هفته فراجا پلیس انقلابی و جامعه ایمانی است، ابراز کرد: این شعار نشان دهنده معنویت و ارزشمندی پلیس در جامعه است.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اهمیت امنیت در آموزه های دینی، تصریح کرد: پیام اسلام(ص) می‌فرمایند: دو نعمت ناشناخته است و آن امینت  و سلامت است و این امر نشان دهنده اهمیت انیت در جامعه است.
وی با بیان اینکه معتقد هستیم تمامی ماموریت ها و وظایف پلیس جز با مشارکت آحاد مردم و سازمان ها و دستگاه ها میسر نیست، تصریح کرد: نظم و امینت موجود در استان حاصل تلاش جمعه‌ی آحاد مردم است.
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به ماده ۳ قانون سازمان انتظامی کشور، ابراز کرد: هدف از تشکیل فراجا برقراری نظام و امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی و پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی است که در این راستا پلیس ماموریت های مختلفی را بر عهده دارد.
وی بیان کرد: تامین آسایش عمومی و فردی مردم، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه باند های تولبد، توزیع و فروش مداد مخدر، برخود با قاچاق، مقابله و برخورد قاطع و مستمر با هرگونه خرابکاری، تروریست، شورش، اغتشاش و هرگونه حرکتی که مخل امنیت کشور باشد و... از وظایف سازمان انتظامی کشور است.
سردار طراقیه با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را به کار می بندد تا امنیت پایدار در استان به وجود آورد، ادامه داد: لزوم وجود امنیت برای توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... بر هیچ کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه پلیس نگهدارنده نظم و امنیت تولید شده توسط مردم است، افزود: استان زنجان به لحاظ شاخص ها امنیتی و انتظامی وضعیت بسیار خوبی دارد.
سردار طراقیه با بیان اینکه پلیس حدود ۲ هزار ماموریت دارد، ادامه داد: انجام تمامی ماموریت های پلیس جز با همکاری آحاد مردم ممکن نیست.
وی با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند، ابراز کرد: مردم در اتفاقات مختلف با بصیرت پا به میدان می گذارند و از انقلاب و دستاورد های آن پاسداری می کنند.
سردار طراقیه با بیان اینکه در پیشگیری از جرایم خشن، زورگیری، سرقت مسلحانه از بهترین وضع موجد در کشور برخوردار هستیم، افزود: در استان یک مورد سرقت مسلحانه انجام شد که این جرم کشف و با آن مقابله شد.
وی با بیان اینکه ۷۱ درصو جرائم اتفاق افتاده در استان کشف شده است، افزود: ۱۰۰ در صد قتل های انجام شده در استان کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه وقتی کارخانه و یا سازمانی حقوق کارکنان خود را به موقع پرداخت می کند در واقع به برقراری امینت کمک می کند، تصریح کرد: علی‌رغم اقدامات پیشگیرانه پلیس جرائمی در استان رخ می دهد که برخود های لازم انتظامی و قضایی انجام می شود.
سردار طراقیه با بیان اینکه در حوزه پلیس امنیت  اقتصادی نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی کشفیت هستیم، تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست ۱۷۵۱ طرح مبارزه با اوباش، مقابله با سرقت، مواد مخدر،و.... برگزار شده است.
وی با بیان اینکه مردم را ولی نعمت خود می دانیم، تاکید کرد: دشمن به دنبال بهانه است تا به عناوین مختلف ما را از انجام وظیفه که حفظ ارزش ها است غافل کند. ما به یاری خداوند و دیل توجیهات امام زمان(عج) و رهنمود ها و تدابیر رهبر انقلاب تا پایان جان در خدمت مردم استان هستیم و اجازه نخواهیم داد آشوبگران و جریان های بی ثبات ساز بخواند امنیت استان را بهم بریزند.//ک
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به انهدام ۱۵ باند تهیه و توریع مواد مخدر در ۶ ماهه نخست سال، افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر ۱۹۶۴ نفر توزیع کننده، حمل کننده، قاچاقچی و... دستگیر و بیش از ۷۳۶ کیلو گرم از انواع مواد مخدر کشف شده است.
وی با اشاره به اقدامات موثر پلیس در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، ابراز کرد: میزان تلفات جاده ای نسبت به نمونه مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش داشته است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر