logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۸۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جشنواره ره آورد سرزمین راهیان نور استان زنجان مطرح شد؛

هنر رساترین ابزار تبلیغ پیام دفاع مقدس/ تجلیل از آثار برتر جشنواره ره آورد سرزمین نور استان زنجان

هنر-رساترین-ابزار-تبلیغ-پیام-دفاع-مقدس-تجلیل-از-آثار-برتر-جشنواره-ره-آورد-سرزمین-نور-استان-زنجان
دبیر جشنواره ملی ره آورد سرزمین راهیان نور با اشاره به اینکه بهترین راه تبلیغ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس، استفاده از ابزار هنری و رسانه است، گفت: ابزارهای هنری بی شک، رساترین ابزار تبلیغ پیام دفاع مقدس هستند.

به گزارش موج رسا; و به نقل از روابط عمومی سپاه استان زنجان جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور با حضور دبیر جشنواره،جانشین فرمانده و مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان و خادمین راهیان نور در محل اردوگاه شهید باکری این استان برگزار شد.

حسین حیدری؛ مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به ارسال آثار مختلف برای جشنواره مذکور تصریح کرد: تعداد ۵ اثر به عنوان آثار منتخب جشنواره  ملی ره آور سرزمین راهیان نور استان زنجان شناخته شدند.

در ادامه این مراسم سرهنگ علی رضایی؛دبیر جشنواره ملی ره آورد سرزمین راهیان نور با بیان اینکه اردوی راهیان نور با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگری در همان سالهای ابتدایی پس از جنگ تحمیلی ایجاد شد،گفت:د بعد از جنگ با هجمه فرهنگی که استکبار علیه انقلاب اسلامی آغاز کرد اردوهای راهیان نور با دستور رهبری تقویت و توسعه پیدا کرد که هر ساله اقشار مختلف مردم در این اردوها شرکت میکنند.

وی با بیان اینکه هرچه این اردوها توسعه پیدا کرد هجمه دشمنان نیز به همان اندازه بیشتر شد، تصریح کرد:بنا به فرموده رهبری ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را می بایست با زبان هنر به جامعه شناساند.

رضایی با بیان اینکه جمهوری اسلامی از طریق فناوری راهیان نور، استخراج گنج عظمی دفاع مقدس را مطرح و اجرا نمود، گفت: از سال 77 جشنواره ملی سرزمین نور با هدف ثبت و ضبط، اشاعه،گسترش و کادرسازی طراز انقلاب اسلامی در قالب هنر و ادبیات برگزار گردید و اکنون 21 سال از تاسیس این جشنواره  مردمی می گذرد.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه تبلیغ و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس، استفاده از ابرازر هنری و رسانه است، تاکید کرد: ابزارهای هنری بی شک، رساترین ابزار تبلیغ پیام دفاع مقدس هستند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر