logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۸۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

قوه قضائیه با افرادی که در صف دشمن قرار می‌گیرند قاطعانه برخورد کند/ تحریم های دارویی علیه ملت ایران چهره واقعی غربی ها را نشان می دهد

قوه-قضائیه-با-افرادی-که-در-صف-دشمن-قرار-می‌گیرند-قاطعانه-برخورد-کند-تحریم-های-دارویی-علیه-ملت-ایران-چهره-واقعی-غربی-ها-را-نشان-می-دهد
امام جمعه شهرستان سلطانیه گفت: آنچه ما از مسئولان به خصوص قوه قضائیه انتظار داریم باید با اغتشاشگران و سلبریتی ها اعم از بازیکنان و بازیگران تلویزیون و افراد دیگر در هر پست یا مقامی که هستند و به برکت نظام مشهور شده اما در چنین حوادثی در صف دشمنان قرار می گیرند و با دشمن همصدا می شوند قاطع و عبرت آموز برخورد نماید تا مردم امیدوار شوند.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه دفاع مقدس یکی از درخشان ترین و مهمترین بخش تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت، عزت و اقتدار از برکات دفاع مقدس هشت ساله است.

وی افزود: یکی از وظایف همه ما حفظ و انتقال آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس که همان اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و ارزش‌های اسلام و انقلاب از جمله حجاب است.
امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزاری یادواره شهدا، استفاده از خاطرات یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان کسانی که در دفاع مقدس حضور داشته اند و مطالعه زندگی نامه و وصیت نامه شهدا را از راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جامعه عنوان کرد و گفت: اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق جنگی که در قالب راهیان نور انجام می شود و اقدام ارزشمند جهاد تببین عملی است که هم موجب انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز گی شود و هم مانع تحریف و فراموشی فرهنگ و آرمان‌های دفاع مقدس خواهد شد.
وی تصریح کرد: پرداختن به موضوع دفاع مقدس به صورت سلسه وار در کتاب‌های درسی یعنی از ابتدایی تا دانشگاه از دیگر راههای انتقال فرهنگ دفاع مقدس است.
حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اتفاقات اخیر و تشکر از زحمات فراجا در تامین امنیت جامعه ابراز کرد: نیروی انتظامی یکی از ارکان اقتدار نظام اسلامی است و حفظ اقتدار آن برای همه لازم است چرا که اگر نیروی انتظامی تضعیف شود، امنیت هم به خطر می افتد.
وی بیان کرد: تامین امنیت و برخورد با هرگونه مفاسد از وظایف اصلی نیروی انتظامی بوده که مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.
امام جمعه سلطانیه اضافه کرد: این عزیزان، با تلاش شبانه روزی خود امنیت مردم و جامعه را تامین می کنند و حتی در روزهای تعطیل این عزیزان تعطیل نیستند و در راستای حفظ آرامش مردم و جامعه تلاش می کنند که در این راستا همه ما باید قدردان نیروی انتظامی باشیم.
وی در تحلیل حوادث اخیر گفت: اولا باید توجه داشت که دشمن از هر فرصتی برای آشوب و اغتشاش استفاده می کند و لذا باید از بصیرت مثال زدنی مردم تشکر کرد که هم اغتشاش و اعتراض را تشخیص می دهند و هم پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستادگی می کنند.
حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره رمز آشوب حوادث اخیر خاطرنشان کرد: آنچه برای دشمنان و عده ای فریب خورده داخلی و بلندگوی دشمن هیچ اهمیتی ندارد حقوق بشر و حقوق زن است و این حادثه رمز آشوب بود نه چیز دیگر و بنابراین اگر آنان دلشان به حقوق بشر و حقوق زن می سوزد در همین حوادث چند نفر انسان بی گناه کشته یا شهید شد، حجاب از سر زن برداشته شد چرا در این موارد دلسوزی نکردند؟
وی اضافه کرد: دشمن هیچ وقت دلسوز و حامی ما نبوده و نخواهد بود و تحریم های ضالمانه به خصوص تحریم دارو برای بیماران نمونه ای از شعار دروغین غرب است.
امام جمعه شهرستان سلطانیه تاکید کرد: آنچه ما از مسئولان به خصوص قوه قضائیه انتظار داریم باید با اغتشاشگران و سلبریتی ها اعم از بازیکنان و بازیگران تلویزیون و افراد دیگر در هر پست یا مقامی که هستند و به برکت نظام مشهور شده اما در چنین حوادثی در صف دشمنان قرار می گیرند و با دشمن همصدا می شوند قاطع و عبرت آموز برخورد نماید تا مردم امیدوار شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر