logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۸۰۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

برگزاری نمایشگاه اسوه از امروز در زنجان/ پایگاه‌های برتر مقاومت بسیج به مرحله کشوری راه می‌یابند

برگزاری-نمایشگاه-اسوه-از-امروز-در-زنجان-پایگاه‌های-برتر-مقاومت-بسیج-به-مرحله-کشوری-راه-می‌یابند
رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان از برگزاری نمایشگاه اسوه در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین خبر داد و گفت: نمایشگاه اسوه که دستاورد بسیجیان استان زنجان است از امروز به مدت ۳ روز برگزار خواهد شد.

علیرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سازمان بسیج در راستای ایجاد رقابت سالم و سازنده برای ارتقا سطح کیفی پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارائه الگوهای برتر برای ایجاد زمینه برای به ظرفیت‌رساندن پایگا‌ه‌های مقاومت، هر ساله اقدام به شناسایی و انتخاب پایگاه‌های بسیج می‌کند.

وی افزود: در این راستا پایگاه‌های مقاومت بسیج که در مرحله شهرستانی انتخاب شده‌اند در مرحله استانی در نمایشگاه اسوه حضور خواهند داشت تا در یک رقابت سالم و سازنده اقدامات و عملکرد‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج در مسائل فرهنگی، اجتماعی، علمی، محرومیت‌زدایی، خدمات‌رسانی، حمایتی از اقشار کم‌درآمد، گروه‌های جهادی و سایر حوزه‌هایی که بسیجیان در این عرصه‌ها فعال هستند در نمایشگاه اسوه حضور داشته باشند و اقدمات و عملکرد خود را عرضه کنند.

رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات استان زنجان گفت: با بررسی‌هایی که از پایگاه‌های مقاومت بسیج در نمایشگاه اسوه انجام خواهد شد، پایگاه‌های برتر، انتخاب شده و در هفته مبارک بسیج از این پایگاه‌ها تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های منتخب علاوه بر تجلیل در استان، در نمایشگاه کشوری که در هفته بسیج برگزار خواهد شد حضور خواهند یافت؛ گفت: در این نمایشگاه غرفه بسیج حقوق‌دانان، بسیج جامعه پزشکی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، بسیج علمی و پژوهشی حضور خواهند داشت و بازدید برای عموم آزاد خواهد بود و سبب دلگرمی بسیج خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمام عرصه‌ها فعال هستند و بنا به موقعیت منطقه محصولات مختلف علمی، فرهنگی، کشاورزی، تولیدی، اجتماعی را در دید عموم قرار خواهند داد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های خواهران و برادران در یک راستا در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: در راستای انتخاب و معرفی پایگاه‌های برتر در سطح استان، نمایشگاه اسوه از امروز ۱۱ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین فعالیت خود را آغاز می‌کند و سه روز دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه دایر خواهد بود و صبح روز ۱۴ مهر ماه ساعت ۹:۳۰ نیز مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر