logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۸۰۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

ثبت‌نام بیش از 7 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه‌های استان زنجان

ثبت‌نام-بیش-از-7-هزار-و-500-دانشجو-در-دانشگاه‌های-استان-زنجان
بیش از 7 هزار و 500 دانشجو در دانشگاه‌های استان زنجان در سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش موج رسا; دانشگاه یکی از مراکز مهم تحصیلی و تأثیرگذار به لحاظ سیاسی و اجتماعی در هر شهری است و جنب‌وجوش و تراکم بالایی دانشجویی در هر شهر موجب شادابی آن شهر می‌شود.

دانشگاه‌ها به لحاظ شرایط که دارد همیشه آرمان‌خواه بوده و آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی را دنبال کرده است و در این راستا تاریخ طولانی دارد.

طبق اعلام مسئولان، دانشگاه زنجان که دانشگاه مادر استان زنجان است در سال تحصیلی جدید 10 هزار دانشجو دارد که از این تعداد یک هزار و ۵۱۵ نفر برای نخستین بار در دوره کارشناسی، ۵۵۰ نفر کارشناسی ارشد و ۱۴۰ تا ۱۵۰ نفر هم در مقطع دکتری برای ورودی سال تحصیلی جدید ثبت‌نام کرده‌اند.

دانشگاه علوم پایه که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های کشور است و دانشگاهی بدون دیوار است، در سال تحصیلی جدید میزبان 170 دانشجویی جدیدالورود خواهد بود.

دانشگاه فرهنگیان که یکی از مؤثرترین دانشگاه‌های استان زنجان است امسال با افزایش 50 نفری پذیرش دانشجو تعداد دانشجویان جدیدالورود آن به 129 نفر رسیده است.

دانشگاه پیام نور که یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های استان زنجان است و به دلیل اجباری نبودن حضور در کلاس و داشتن شعبات شهرستانی اقبال بسیار بالایی در بین آحاد جامعه دارد امسال میزبان بیش از 2000 هزار دانشجو در استان خواهد بود.

دانشگاه آزاد که یکی از پرطرفدارترین دانشگاه استان زنجان و کشور است تا به امروز بیش از 4 هزار نفر متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد واحد زنجان ثبت‌نام بوده‌اند که پیش‌بینی می‌شود از بین این پیش ثبت‌نام‌ها انجام‌شده بیش از 3 هزار نفر تا پایان زمان ثبت‌نام، ثبت‌نام قطعی کنند.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه‌های استان زنجان کلاس‌های درس دانشگاه‌های استان زنجان به‌صورت حضوری و در برخی از دانشگاه‌ها به‌صورت ترکیبی در حال برگزاری است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر