logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۸۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان؛

فراخوان تجمع در دو دانشگاه استان زنجان از بیرون داده شده بود/ دانشجویان هوشیارند و هرگز در مسیر اهداف دشمن وارد نمی‌شوند

فراخوان-تجمع-در-دو-دانشگاه-استان-زنجان-از-بیرون-داده-شده-بود-دانشجویان-هوشیارند-و-هرگز-در-مسیر-اهداف-دشمن-وارد-نمی‌شوند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه هرگز این اجازه داده نمی‌شود تا با اسم دانشگاه و دانشجو؛ شیطنت دشمن ادامه یابد و نظم دانشگاه به هم بریزد، گفت: هدف دشمن این است تا زنجیر وار اغتشاشات را ایجاد کرده و به هم وصل نماید اما دانشجویان هوشیارند و هرگز در هدفی که دشمن برنامه‌ریزی کرده وارد نمی‌شوند.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تجمع اعتراضی محدودی همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها در دو دانشگاه استان انجام شد که فراخوان این تجمع از خارج دانشگاه داده شده بود، اما سریعا این تجمع پراکنده شد و کلاس‌ها در حالت عادی و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه هرگز این اجازه داده نمی‌شود تا با اسم دانشگاه و دانشجو؛ شیطنت دشمن ادامه یابد و نظم دانشگاه به هم بریزد، افزود: هدف دشمن این است تا زنجیر وار اغتشاشات را ایجاد کرده و به هم وصل نماید اما دانشجویان هوشیارند و هرگز در هدفی که دشمن برنامه‌ریزی کرده وارد نمی‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون استان زنجان جو آرامی را سپری می‌کند و این امر نیز به دلیل همراهی کردن مردم با بصیریت زنجان است، گفت: مردم زنجان برای دفاع از قرآن، اسلام و ارزش‌ها خودجوش پای کار آمدند.

وی با اشاره به اینکه هرچند که در دو روز نخست آشوب‌ها اعتراضاتی در زنجان نیز انجام گرفت و تخریب‌هایی نیز صورت پذیرفت، تصریح کرد: باید اغتشاشگرانی که قصد نا امنی و آشوب را داشتند شناسایی شوند ‌و پاسخگوی اقدامات خود باشند.

رفیعی با اشاره به اینکه برخی افراد از فضای مجازی باعث تحریک مردم و دعوت اغتشاشگران برای آشوب‌ها شدند، بیان کرد: طبق قانون باید این افراد شناسایی و در محاکم قضایی محاکمه شوند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه اغتشاشات و آشوب‌ها در زنجان مهار شده، اذعان کرد: متاسفانه آشوبگران تخریباتی را نیز به وجود آوردند و چند دستگاه خودرو و موتور سیکلت را به آتش کشیدند، که این مجرمان علاوه بر جزای عمومی باید خساراتی که به بار آرده‌اند را نیز پرداخت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن سعی می‌کند تا با تحریک جوانان و نوجوانان و ناامید کردن آن‌ها، به سمت اهداف خود پیش رود اذعان کرد: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند تا در مسیر اهداف دشمن قرار نگیرند هرچند که مردم استان زنجان هوشیارانه عمل کردند و نشان دادند از پشت پرده اغتشاشات کاملا آگاه هستند و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود برسد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر