logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۸۰۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نقاش و هنرمند زنجانی:

دشمنان تخریب اموال عمومی و بانک‌ها را به اغتشاشگران دیکته می‌کنند

دشمنان-تخریب-اموال-عمومی-و-بانک‌ها-را-به-اغتشاشگران-دیکته-می‌کنند
نقاش و هنرمند زنجانی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی و بانک‌ها معنی ندارد و این اقدام اغتشاش‌گران را محکوم می‌کنم، ادامه داد: دشمنان تخریب اموال عمومی و بانک‌ها را به اغتشاشگران دیکته می‌کنند.

حسن ترخوانه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; بیان اینکه ما برای این انقلاب و نظام شهدای زیادی داده‌ایم، اظهار کرد: پایه‌های این انقلاب با خون شهدا محکم شده است و شهدای ارزش‌های این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه مردم پشتوانه این نظام هستند و دولت بدون مردم معنی ندارد، ابراز کرد: این انقلاب و نظام به این راحتی‌ها به دست نیامده است و اجازه نخواهیم داد که دشمن کاری از پیش ببرد.

نقاش و هنرمند زنجانی با بیان اینکه اگر دشمنان می‌توانستند کاری انجام دهند در طول این ۴۰ سال انجام می‌دادند، تصریح کرد: دولت باید برای اشتغال جوانان و معیشت مردم فکری کند.

وی با بیان اینکه ما شاهد بودیم که شهدا با چه اهداف متعالی به جبهه‌ها رفتند و به شهادت رسیدند، عنوان کرد: اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال شود.

ترخوانه با بیان اینکه تخریب اموال عمومی و بانک‌ها معنی ندارد و این اقدام اغتشاش‌گران را محکوم می‌کنم، ادامه داد: دشمنان تخریب اموال عمومی و بانک‌ها را به اغتشاشگران دیکته می‌کنند.

نقاش و هنرمند زنجانی با بیان اینکه این اغتشاشات اذیت کردن مردم است، خاطرنشان کرد: این‌ها فکر واهی است که می‌توان با این کار ها مشکلی را در جامعه ایجاد کرد و اگر رهبری فرمان دهند اسرائیل را نابود می‌کنیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر