logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۰۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه شورای مسکن مطرح شد؛

پروژه 200 واحدی کوی برکت تا پایان مهر باید تحویل متقاضیان شود/ توان تامین برق پروژه‌های مسکن شرق زنجان را نداریم

پروژه-200-واحدی-کوی-برکت-تا-پایان-مهر-باید-تحویل-متقاضیان-شود-توان-تامین-برق-پروژه‌های-مسکن-شرق-زنجان-را-نداریم
در جلسه شورای مسکن موضوعات مختلفی از قبیل تحویل پروژه 200 واحدی کوی برکت تا پایان مهر ماه و تامین زیرساخت های پروژه مسکن مطرح شد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی صبح امروز در جلسه شورای مسکن استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در خصوص مسکن ملی، اظهار کرد: باید پروژه ۲۰۰ واحدی کوی نصر تا پایان مهر تحویل متقاضیان شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید در عرض یک هفته برق پروژه ۲۰۰ واحدی شهرک نصر تأمین شود، عنوان کرد: خسته شدم از بس خودم پی همه‌چیز را گرفتم.

بهرام جوادی در ادامه این جلسه با بیان اینکه اگر جدول‌گذاری کوی برکت انجام شود برق پروژه ۲۰۰ واحدی کوی نصر را تأمین می‌کنیم، ادامه داد: در جهت تأمین برق پروژه‌های گلشهر هیچ کاری انجام نداده‌ایم.

مدیرعامل شرکت برق زنجان با بیان اینکه تأمین برق پروژه‌های گلشهر اعتبارات زیادی نیاز دارد و در توان ما نیست، افزود: با این شرایط نمیتوانیم برق پروژه‌های گلشهر را تأمین کنیم.

تأمین زمین برای 8500 واحد مسکونی جدید

سعید شاهین فر با بیان اینکه ۹۶ هزار نفر برای مسکن ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: ۳۱ هزار متقاضی دارای شرایط اولیه بودند.

وی با بیان اينکه حدود ۱۹ هزار واحد مسکن شروع‌ شده و قرارداد ۱۷ هزار واحد منعقد شده است، ابراز کرد: پروانه ساخت ۶ هزار واحد مسکونی شروع‌شده و ۱۵ هزار واحد مسکونی هم به مرحله اسکلت رسیده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه را شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه آورده متقاضیان در پروژه نهضت ملی مسکن ۲۱۸۰ میلیارد تومان است، افزود: بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای این پروژه‌ها پرداخت‌ شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های m۲ و m۶ تأخیر دارند و بخشی از این تأخیرها مربوط به مسائل مالی و بخشی به مسائل فنی برمی‌گردد، تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی پروژه ‌ام ۶ تا پایان سال به اتمام می‌رسد و تحویل این واحدهای مسکونی در اوایل سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

شاهین‌فر با بیان اینکه نیاز به تأمین زمین برای ۸۵۰۰ واحد مسکونی هستیم، عنوان کرد: برای این حجم از مسکن حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار هکتار زمین لازم است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر