logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۸۰۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی؛

پیگیر تخصیص اعتبار ملی به‌ منظور ساماندهی خیابان‌های اطراف گنبد سلطانیه هستیم

پیگیر-تخصیص-اعتبار-ملی-به‌-منظور-ساماندهی-خیابان‌های-اطراف-گنبد-سلطانیه-هستیم
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان از ارائه طرح ساماندهی خیابان‌های اطراف سلطانیه خبر داد و گفت: پیگیر تخصیص اعتبارات ملی دراین‌باره هستیم.

به گزارش موج رسا; به‌نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی اظهار کرد: هم‌زمان با هفته گردشگری برنامه‌های مختلفی در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان زنجان در شهرستان‌های مختلف بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های استان شهرستان سلطانیه است که گنبد تاریخی سلطانیه در آن واقع‌شده است.

صفوی افزود: مردم شهرستان یک سری انتظارات درباره این شهرستان داشتند که مربوط به راه‌های ارتباطی و ارتقای شهر سلطانیه به شهرستان داشتند که خوشبختانه این موضوع اتفاق افتاد، اما برخی از پیشرفت‌ها باید با همکاری و همت اهالی رخ دهد و همه باید در رونق و توسعه شهرستان همراهی کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان به حضور گردشگران ایرانی و خارجی در این مکان تاریخی اشاره کرد و بیان کرد: مشاور گنبد یک طرحی ارائه کرده که مربوط به ساماندهی خیابان‌های اطراف سلطانیه است و بر اساس آن باید با مطالبه و همت همگانی پیگیر اعتبارات ملی برای کف‌سازی و بدنه‌سازی‌ دیواره‌ها شویم./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر