logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۸۰۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

سازمان آتش‌نشانی زنجان با کمبود ۱۵۰ نفر نیرو مواجه است

سازمان-آتش‌نشانی-زنجان-با-کمبود-۱۵۰-نفر-نیرو-مواجه-است-
سازمان آتش‌نشانی زنجان با کمبود شدید نیرو مواجه است، گفت: در حال حاضر نیاز است تا ۱۵۰ نیرو در آتش‌نشانی زنجان به کار گرفته شود.

مجید امیر فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی زنجان با کمبود شدید نیرو مواجه است، اظهار کرد: در حال حاضر نیاز است تا ۱۵۰ نیرو در آتش‌نشانی زنجان به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه درخواست نیرو برای آتش‌نشانی داده‌ایم، افزود: مقرر است این کار انجام شود اما فعلا منتظر دستور شهرداری و شورا هستیم تا اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه در زمان وقوع حوادث نیروهای آتش‌نشانی در مدت ۴ تا ۵ دقیقه در محل حاضر می‌شوند، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صرفا شهر زنجان عملیات‌های امداد و نجات خاص و تصادفات را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه توسط دو ماشین خودروی سنگین دوو برای زنجان خریداری شده است عنوان کرد: ۶ میلیارد تومان هزینه بابت خرید دو دستگاه مذکور انجام گرفته است.

امیرفضلی با بیان اینکه شهر زنجان نیازمند نردبان هیدرولیکی است، خاطر نشان کرد: با اینکه مسئولان استانی اعم از استاندار، شهردار و نماینده مجلس پیگیر این موضوع است اما فعلا به نتیجه نرسیده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر