logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۸۰۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سکوت برخی مسئولان در برابر اغتشاشات؛

مردم استان زنجان خواستار تعیین موضع دادستانی در برخورد با اغتشاشگران هستند/ چرا مسئولان در محکومیت اغتشاشگران و برخورد با آنان سکوت کرده‌اند؟

مردم-استان-زنجان-خواستار-تعیین-موضع-دادستانی-در-برخورد-با-اغتشاشگران-هستند-چرا-مسئولان-در-محکومیت-اغتشاشگران-و-برخورد-با-آنان-سکوت-کرده‌اند؟
مردم از مسئولان امر استانی خصوصا دادستانی درخواست دارند تا هر چه سریع‌تر موضع خود را مشخص کرده و با فتنه‌گران و آشوبگران به شدت برخورد کنند.

به گزارش موج رسا; مردم استان زنجان چندین روز است که در محکومیت اقدامات اغتشاشگران اجتماع می‌کنند تا خط بطلانی بر هیمنه پوشالی دشمنان بکشند. مردم همیشه در صحنه زنجان نشان دادند هر زمان پای آرمان‌های انقلاب در میان باشد همواره در صحنه حضور خواهند داشت و اجازه نخواهند داد تا دشمن گوشه چشمی به کشورمان داشته باشد.

اما پای صحبت‌های مردم که مینشینی از مسئولان مطالباتی دارند.

سوال مردم از مسیولان امر استانی این است چرا اغلب مسئولان در این شرایط سکوت کرده‌اند و موضع خود را مشخص نمی‌کنند؟

چرا باید صرفا پلیس و نیروهای نظامی تامین امنیت را بر عهده داشته باشد؟ آیا سایر مسئولان و ارگان‌ها از جمله دادستانی نباید به موضوعات و اغتشاشات اخیر ورود کند؟

مردم شهیدپرور انتظار دارند دادستانی سریع تر به موضوعات اغتشاشات ورود یابند و اقدامات کارسازی انجام دهند چراکه به نظر می‌رسد آن طور که باید دادستانی پای کار نیامده است.

مردم از مسئولان امر استانی خصوصا دادستانی درخواست دارند تا هر چه سریع‌تر موضع خود را مشخص کرده و با فتنه‌گران و آشوبگران به شدت برخورد کند.

مردم معتقدند جوانانی که با بهترین شیوه در بهترین خانواده‌ها تربیت شده بودند به دست ارازل اوباش به شهادت رسیدند و باعث‌ شدند احساسات شیعیان در تمام دنیا جریحه دار شود اما مسیولان چندان واکنشی به محکومیت و مجازات این افراد نداشته‌اند.

و اما حرف مردم این است تا آخرین قطره خونشان پشت قانون و نظام ایستاده‌اند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر