logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۷۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان؛

دادستانی وظیفه عمومی برای شناسایی آشوبگران و برخورد با آن‌ها را دارد/ دادستانی باید وارد کار شود؛ اگر پای کار نیاید مقصر است

دادستانی-وظیفه-عمومی-برای-شناسایی-آشوبگران-و-برخورد-با-آن‌ها-را-دارد-دادستانی-باید-وارد-کار-شود؛-اگر-پای-کار-نیاید-مقصر-است
دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: دادستانی وظیفه عمومی دارد باید دست بکار شده و افرادی که آرامش جامعه و امنیت جامعه را بهم زدند اموال مردم را به غارت بردند و خسارت زدند را شناسایی کند دادستانی باید وارد کار شود و اگر پای کار نیایند مقصرند.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه آنچه از اول انقلاب تا به امروز از تحرکات دشمن با بهانه‌های مختلف شاهد بودیم، فتنه‌انگیزی است، اظهار داشت: امروزه همان حرکتی انجام شده که صدام انجام داده بود، اهداف حرکت دشمن در این روز‌ها همان اهداف فتنه ۸۸ است. دشمنان به دنبال یک بهانه کوچک هستند تا نظام را به زحمت بیندازند.

وی افزود: مهسا امینی یک حرکتی بود که از سوی دشمن انجام گرفت، فرض بگیرید نیروی انتظامی یا گشت ارشاد دچار یک تخلف شده است؛ با خلاف یک مامور قطعا عقل نمی‌پذیرد که چنین قائله‌هایی ایجاد شود. افرادی به دنبال این قضیه هستند تا در ایران حرکت‌هایی را انجام دهند و به اهداف خود برسند غافل از اینکه این نظام پشتوانه الهی دارد و امام زمان پشتوانه مهم و پر با قرص این نظام است.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه دنیای استکباری نتوانسته این نظام را تضعیف کند، گفت: دشمنان خاشاکی بیش نیستند اما مسئولان ما نباید غافل باشند باید به شکلی حرکت کنند که بهانه دست دشمن ندهند.

وی با تاکید بر اینکه افراد آشوبگر باید جدی شناسایی شود، تا به عابرو مردم، نظام، قرآن، پیامبر و معصومان که با دست گروه بسیار اندک که هیچ هم هستند توهین نشود، ابراز داشت: امیدواریم مردم عادی به خود بیایند و امنیتی که در آن احساس آرامش می‌کردند را قدردانی کنند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی با اشاره به اینکه مردم بسیار در امنیت غوطه رفتند و نمیدانند این امنیت به چه بهایی تامین می‌شود، گفت: با این شرایطی که ایجاد شد همگان متوجه شدند که سپاه، نیروی انتظامی، ارتش، پلیس چه قدر برای تامین امنیت زحمت می‌کشند و حضورشان در جامعه لازم است و اگر اندکی کنار بروند چه اتفاقی خواهد افتاد. اما سوال من از اغتشاشگران این است فردا روزی که بیمار شدند یا تصادف کردند خجالت نخواهند کشید به اورژانس و نیروی انتظامی تماس بگیرند، اگر منازلشان به سرقت رفت خجالت نخواهند کشید و دوباره به پلیس زنگ خواهند زد؟!

وی با بیان اینکه ما تک تکمان برای حفظ نظام و امنیت‌مان مسئولیت داریم، ادامه داد: امیدواریم همه مردم قدردان این امنیت و آرامش و نظام باشند. افرادی که فریب اغتشاشگران را خورده و می خوردند به خود بیایند چراکه فردا روزی از این افراد بازخواست خواهد شد. اغتشاشگران باید بدانند سریعا شناسایی و مورد بازخواست قرار خواهد گرفت و بابت این حرکت‌های زشت یقینا تنبیه خواهند شد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان گفت: دادستانی وظیفه عمومی دارد باید دست بکار شده و افرادی که ارامش جامعه و امنیت جامعه را بهم زدند اموال مردم را به غارت بردند و خسارت زدند باید وارد کار شود و اگر پای کار نیایند مقصرند. باید معترضان و لیدرها شناسایی شوند اگر نتوانستند شناسایی کنند ضعیف هستند و باید کنار بروند چراکه برای این نظام سرمایه‌گذاری شده است، باید این افراد شناسایی شده و به مردم معرفی شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان‌ با تمام حیله‌هایی که از سوی جهان به کشور وارد می‌شود کشور را اداره می کنند، گفت: چرا مردم عادی با دشمنان همسو شده‌اند؟ مهسا امینی بهانه‌ای بیش نیست. اگر پرده‌ها کنار رود مسئله روشن می‌شود چه بسا که مهسا امینی نیز قربانی این سیاست شیطانی شده است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر