logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۷۹۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان؛

3 هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد زنجان توزیع می‌شود

3-هزار-بسته-تحصیلی-بین-دانش‌آموزان-تحت-پوشش-کمیته-امداد-زنجان-توزیع-می‌شود
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌ها از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و ۳ هزار بسته تحصیلی آماده شده است، گفت: این بسته‌ها بین دانش‌آموزان تحت پوشش توزیع خواهد شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کمک‌ها از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و ۳ هزار بسته تحصیلی آماده شده است، اظهار داشت: این بسته‌ها بین دانش‌آموزان تحت پوشش توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها پویش تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: این پویش در هفته دوم مهر ماه در تمام مدارس برقرار خواهد داشت.

مدیر‌کل کمیته امداد استان زنجان گفت: تلاش ما این است قبل از بازگشایی مدارس کمک‌ها به دست دانش‌آموزان نیازمند برسد با این حال در سطح استان ۷ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارد که بر اساس اولویت‌بندی انجام شده کمک‌ها ابتدا در مناطق روستایی و سپس مناطق شهری توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همه دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته هستند هم از منابع کمک‌های مردمی و هم از منابع داخلی کمیته امداد برای تأمین لوازم تحصیل یاری خواهیم رساند.

صالحی بیان کرد: در کمیته امداد با مدیریت بر کمک های مردمی و خیران، گام های اساسی و مهمی را در رفع نیازهای معیشتی، درمان، تهیه جهیزیه، تامین لوازم ضروری و ساخت مسکن با هدف ایجاد عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی در سطح استان برداشته است.

وی با بیان اینکه خانواده اصلی ترین نهاد جامعه است، خاطر‌نشان کرد: حفظ و صیانت از این حوزه همواره مورد تاکید پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه معصومین (ع) نیز قرار داشته است. با این حال یکی از اهداف مهم کمیته امداد، به کارگیری از سرمایه های انسانی کارآمد است./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر