logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۷۹۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کمبود‌ برخی زیر ساخت‌ها برای برگزاری جشنواره آش؛

آیا زیرساخت‌های محل برگزاری جشنواره آش تامین است؟/ لزوم ایجاد پارکینک و روشنایی در محل جشنواره

آیا-زیرساخت‌های-محل-برگزاری-جشنواره-آش-تامین-است؟-لزوم-ایجاد-پارکینک-و-روشنایی-در-محل-جشنواره
برگزاری جشنواره آش در محل نمایشگاه کاسپین نیازمند تامین برخی زیرساخت‌هایی است و باید حداقل امکانات همانند روشنایی و پارکینک در محل نمایشگاه تامین شود اما این امکانات در محل برگزاری نمایشگاه موجود نیست.

به گزارش موج رسا; زیرساخت‌های نمایشگاه کاسپین بعد از سال‌ها برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف همچنان کامل نیست. بحث پارکینیک یکی از موضوعاتی است که همواره در نمایشگاه‌های مختلف مطرح است. متاسفانه مناطقی در سطح شهر ایجاد شده‌اند که از حداقل امکانات که یکی از آن پارکینیک است محروم هستند.

اما در برگزاری هر چه بهتر جشنواره آش باید حداقل‌هایی وجود داشته باشد تا بازدیدکنندگان که از استان‌های دیگر نیز حضور خواهند داشت در دسترسی با کمترین چالش‌ها مواجه باشند. بنابراین باید در کنار تامین روشنایی در محل برگزاری نمایشگاه‌ها، آلاچیق‌هایی با نورپردازی مناسب تعبیه شود.

با اینکه محل برگزاری جشنواره آش، نمایشگاه کاسپین خواهد بود، اما به دلیل نزدیکی گاوازنگ به نمایشگاه کاسپین مردم قطعا به این محل نیز خواهند رفت اما متاسفانه گاوازنگ نیز از برخی امکانات حداقلی محروم است و نظافت رعایت نمی‌شود، در یک مثال در گاوازنگ لوله‌کشی آبی وجود دارد که مردم بدون توجه به اینکه آیا این آب قابل شرب است یا خیر از آن استفاده می‌کنند بنابراین لازم است تا به این امور ارگان‌های مربوطه رسیدگی کند.

دسترسی به نمایشگاه کاسپین نیز یکی از مواردی است که همواره مطرح است اما مشکلاتی در این زمینه نیز وجود دارد چراکه خیابان منتهی به کاسپین پاسخگو حجم حضور مردم نیست. از سویی دیگر باند آزاد در این محل وجود ندارد تا در زمان وقوع حوادث اورژانس یا آتش‌نشانی بتواند در شرایط خاص مصدوم را انتقال دهد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر