logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۷۹۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نائب رئیس هیئت وزنه‌برداری زنجان:

وزنه‌برداران زنجانی ۵ مدال در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور کسب کردند

وزنه‌برداران-زنجانی-۵-مدال-در-مسابقات-قهرمانی-نوجوانان-کشور-کسب-کردند
نائب رئیس هیئت وزنه برداری زنجان با اشاره به درخشش خوب وزنه برداران زنجانی گفت: وزنه برداران زنجانی توانستند در این دوره از مسابقات ۵ مدال کسب کنند.

علی نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر، در رده سنی ۱۶و۱۷سال، اظهار کرد: این رویداد ورزشی با حضور ۲۳ تیم و۸۰ وزنه بردار از شهرهای مختلف کشور به میزبانی شهرستان خرم آباد برگزار شد.

وی با بیان اينکه در این مسابقات از استان زنجان زهرا سلطانی و مهدیس میرزایی حصور داشتند، تصریح کرد: این دو وزنه بردار زنجانی در این مسابقات خوش درخشیدند.

نائب رئیس هیئت وزنه برداری زنجان با بیان اینکه زهرا سلطانی در دسته ۴۹کیلوگرم در یکضرب بامهار ۳۵کیلوگرم و در دوضرب با مهار ۴۶کیلوگرم مدال برنز و در مجموع با ثبت ۸۱کیلوگرم مدال برنز را توانست کسب کند، ادامه داد: مهدیس میرزائی در دسته ۵۹کیلوگرم با مهار ۵۴کیلو گرم در یکضرب و ۶۶کیلوگرم در دوضرب و ثبت ۱۲۰کیلوگرم مجموع ۳مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت مربیگری این دوره از مسابقات را فرشته نصرتی به عهده داشت، افزود: سهیلا مردان نیز داور اعزامی زنجانی به این دوره از مسابقات بود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر