logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۷۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با برگزاری مراسم اختتامیه عنوان شد؛

قهرمانی منطقه شمالغرب در مسابقات سراسری فوتبال فرزندان زیر 25 سال

قهرمانی-منطقه-شمالغرب-در-مسابقات-سراسری-فوتبال-فرزندان-زیر-25-سال-

منطقه شمالغرب در مسابقات سراسری فوتبال فرزندان زیر 25 سال که به میزبانی این منطقه برگزار شد موفق به کسب مقام نخست این رقابت ها شد.

به گزارش موج رسا; مراسم اختتامییه مسابقات سراسری فوتبال فرزندان زیر 25 سال با حضور رئیس امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، مدیر، معاونین، روسا مراکز و واحد های ستادی  این منطقه برگزار شد.

در آغاز این مراسم الماس پورزاهدی مدیر منطقه شمالغرب ضمن خیر مقدم گویی اظهارداشت: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران همواره با یاری و همراهی های مدیر عامل در عرصه ورزش پیشرو بوده و با وجود کاستی ها کوچکترین خللی  در زمینه ورزش در این شرکت رخ نداده است چرا که ما اعتقاد داریم عقل سالم در تن سالم بوده و ورزش همواره به کار و زندگی روزمره اجتماعی اثر مثبتی خواهد داشت.

در این مراسم اکبر میرزائی رئیس امور ورزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی منطقه شمالغرب نتایج این دوره از مسابقات را چنین عنوان کرد: به ترتیب تیم منطقه شمالغرب به سرپرستی مهدی قربانلو و مربی گری صمد داغستانی مقام نخست، تیم منطقه خوزستان به سرپرستی علی حمید و مربی گری علی آهنجان مقام دوم و تیم منطقه اصفهان  به سرپرستی ساکی و مربی گری محمد طاهری موفق به کسب مقام سوم شدند.  

همچنین لازم به ذکر است کاپ اخلاق این دوره ازمسابقات به تیم منطقه لرستان اهدا شد.//ن  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر