logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۷۸۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

هیچ اتوبوسی به سمت مرز حرکت نمی‌کند/ اعزام بیش از ۷۴۰۰ زائر به مرز مهران توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان زنجان

هیچ-اتوبوسی-به-سمت-مرز-حرکت-نمی‌کند-اعزام-بیش-از-۷۴۰۰-زائر-به-مرز-مهران-توسط-ناوگان-حمل‌ونقل-عمومی-استان-زنجان
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه طبق اعلام ستاد اربعین مرزهای شش‌گانه کشور مسدود است و هیچ زائران نمی‌تواند وارد کشور عراق شود، گفت: به دلیل بسته بودن مرزها هیچ اتوبوسی به سمت مرزها از زنجان اعزام نمی‌شود.

حمید سلمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه طبق اعلام ستاد اربعین مرزهای شش‌گانه کشور مسدود است و هیچ زائران نمی‌تواند وارد کشور عراق شود، اظهار کرد: به دلیل بسته بودن مرزها هیچ اتوبوسی به سمت مرزها از زنجان اعزام نمی‌شود.

وی با اشاره به تعداد زائرانی که توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی به مرز مهران اعزام‌ شده‌اند، ابراز کرد: ۷۴۲۴ زائر از زنجان به مرز مهران توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعزام‌ شده‌اند.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه منتظر هستیم تا مرزها بازگشایی شود تا خدمات حمل‌ونقل به زائران انجام شود، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای اعزام زائران به مرزها در نظر گرفته‌ شده است و ناوگان به حد کافی و لازم در استان وجود دارد.

وی بیان کرد: از تمامی زائران و مسافران عزیز خواهشمند هستیم حتماً اخبار اداره کل راهداری زا از طریق صداوسیما و رسانه‌های دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اخذ کنند و از تجمع بدون برنامه در پایانه‌های مسافربری خودداری کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر