logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
کشتی‌گیر زنجانی دلگیر از بی‌توجهی‌ها/

میثم نصیری با دلی پر عازم اردوی آماده‌سازی تیم ملی شد/ حرف حق می‌زنم، ناراحت می‌شوند

میثم-نصیری-با-دلی-پر-عازم-اردوی-آماده‌سازی-تیم-ملی-شد-حرف-حق-می‌زنم،-ناراحت-می‌شوند

میثم نصیری در شرایطی امروز عازم اردوی آماده سازی تیم ملی شد که از بی توجهی مسئولان ورزشی استان نسبت به افتخارآفرینی‌هایش دلگیر است.

میثم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه از امروز آغاز شده و بنده نیز امروز به این اردو ملحق خواهم شد.

وی با بیان اینکه نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی تا دوم مرداد ماه ادامه دارد، افزود: بعد از استراحت چند روزه دوباره مرحله بعدی اردو برگزار می‌شود.

قهرمان وزن 65 کیلوگرم انتخابی تیم ملی بیان کرد: اردوهای آماده سازی تا زمان اعزام به فرانسه ادامه خواهد داشت و مسابقات نیز اوایل شهریور ماه برگزار می‌شود.

نصیری با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی یادآور شد: تمامی مدعیان در این مسابقات حضور داشتند و شلوغ‌ترین وزن نیز وزن 65 کیلوگرم بود اما با توجه به آمادگی نسبی که داشتم توانستم برابر تمامی حریفان به برتری دست یابم.

قهرمان وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد اظهار داشت: هرچند که کشتی‌های نزدیکی با حریفان داشتم اما با توجه به آمادگی که داشتم از نتایج راضی بودم.

نصیری با بیان اینکه تکلیف پنج وزن برای شرکت در مسابقات جهانی مشخص شده گفت: تکیلف اوزان 61، 65، 74، 86 و 125 تقریبا مشخص است.

وی با بیان اینکه تجربه المپیک ثابت کرد که نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت، عنوان کرد: آزادکاران روس، گرجستان، آذربایجان، ترکیه و ازبکستان مهمترین رقیبان بنده در مسابقات جهانی هستند.

نصیری تصریح کرد: بنده برای کسب نخستین مدال جهانی دورخیز و برنامه‌ریزی کرده‌ام و به امید خدا امسال مدال مسابقات فرانسه و در سالهای آینده برای کسب نخستین مدال المپیک تلاش خواهم کرد.

وی بیان کرد: از مربیان و خانواده‌ام به خاطر زحماتی که متحمل شدند، تشکر می‌کنم اما واقعیت‌هایی در مورد مسئولان وجود دارد که مایلم در مورد آنها صحبت کنم.

عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران اضافه کرد: پنج روز بعد از کسب مقام قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن 65 کیلوگرم و کسب دو بنده تیم ملی در مسابقات جهانی فرانسه مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان حتی یک زنگ نزده و یا پیام تبریک برای بنده نفرستاده است.

وی گفت: برای نخستین بار از استان زنجان کشتی‌گیری به مسابقات جهانی اعزام می‌شود اما متاسفانه شخص اول ورزش استان نسبت به این موضوع بی توجهی کرده است در حالی که مدیرکل سابق در انتخابی المپیک برای تماشای کشتی بنده به تهران آمد.

نصیری با تاکید بر اینکه حمایت مسئولان سبب دلگرمی ورزشکاران می‌شود گفت: انتظار از آقای جوان بیشتر از مدیرکل سابق است اما متاسفانه حتی یک زنگ و تبریک گفتن را نیز دریغ کرده است، در گذشته از ایشان انتقاد کرده به نظرم از ناراحت شده‌اند در حالی که حرف حق را زده‌ام.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید از وظیفه خود نسبت به دلگرمی دادن به ورزشکاران کوتاهی کنند، ابراز کرد: برای عکس گرفتن همه می‌آیند اما انتظار ما از مسئولان فراتر از اینهاست متاسفانه هیچ اطلاع رسانی نیز در این زمینه انجام نشد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر