logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۷۸۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

۳۴ هزار نفر زنجانی در سامانه سماح ثبت نام کردند/ زائران ثبت نام کننده در سامانه سماح تسهیلات می‌گیرند

۳۴-هزار-نفر-زنجانی-در-سامانه-سماح-ثبت-نام-کردند-زائران-ثبت-نام-کننده-در-سامانه-سماح-تسهیلات-می‌گیرند
مدیر‌کل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت‌: آمار ثبت نام زائران زیارت اربعین استان زنجان در سامانه سماح به مرز ۳۴ هزار نفر رسید.

ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آمار ثبت نام زائرین استان زنجان در سامانه سماح به مرز ۳۴ هزار نفر رسید.

وی با بیان اینکه بهره مندی از خدمات بیمه و همچنین تسهیلات ۳ میلیون تومانی قرض‌الحسنه سفر از مزایای ثبت نام زائرین در سامانه سماح است، گفت: با توجه به ازدحام عاشقان زیارت اربعین در مرزها، ضرورت دارد زائرین با حفظ آرامش و شکیبایی تشریفات خروج از کشور و نهر کردن گذرنامه را انجام دهند.

مدیرکل سازمان حج و زیارت افزود: با توجه به گرمای هوا، زائرین محترم آب نوشیدنی کافی بهمراه داشته باشند و از کلاه و عینک آفتابی استفاده نمایند.

وی با تاکید بر اینکه زائران در مرزها و مبادی خروجی با حوصله و بردباری، در صفوف گذرنامه منتظر بمانند و عجله نداشته باشند، گفت: حفظ آرامش باعث القای آرامش به دیگران هم خواهد شد. با این حال نیروهای انتظامی و مرزبانی بصورت شبانه روزی برای تسهیل تردد زائران تلاش می‌کنند بنابراین لازم است به توصیه‌های عوامل نیروی انتظامی توجه شود./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر