logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۷۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

مسابقات جام پرچم در زنجان با حضور 700 تیم برگزار می‌شود/ فردا مسابقات جام پرچم افتتاح می‌شود

مسابقات-جام-پرچم-در-زنجان-با-حضور-700-تیم-برگزار-می‌شود-فردا-مسابقات-جام-پرچم-افتتاح-می‌شود
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به زمان افتتاحیه جام پرچم استان زنجان، گفت: فردا در سلطانیه افتتاحیه جام پرچم استان زنجان با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری جام پرچم، اظهار کرد: از استان زنجان بیش از ۷۰۰ تیم در جام پرچم ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری این رویداد ورزشی در سطح استان و شهرستان‌ها با حضور بخشداران و فرمانداران برگزارشده است، ابراز کرد: هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری این رویداد ورزشی انجام‌ شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به زمان افتتاحیه جام پرچم استان زنجان، تصریح کرد: فردا در سلطانیه افتتاحیه جام پرچم استان زنجان با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات جام پرچم در سطح روستاها ایجاد تحرک و شور و نشاط است، عنوان کرد: با توجه به اینکه تحرک در جامعه به‌خصوص در مناطق کم برخوردار کم است در همین راستا وزارت ورزش و جوانان جام پرچم را جهت کاهش کم‌تحرکی و ایجاد شور و نشاط در روستاها تدوین کرده است.

امانی با بیان اینکه تمامی افتتاحیه‌های جام پرچم در سراسر کشور در بخش آقایان است، خاطرنشان کرد: افتتاحیه جام پرچم استان زنجان در بخش بانوان برگزار می‌شود و اولین افتتاحیه در سطح کشور است که در بخش بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از فردا مسابقات مینی‌فوتبال ۴ شهرستان برگزار می‌شود و بعد از اتمام مسابقات این چهار شهرستان مسابقات چهار شهرستان دیگر آغاز می‌شود، افزود: بعد از اتمام مسابقات شهرستانی تیم‌های منتخب به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: جام پرچم در رشته مینی فوتبال در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.//ک

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : حسین ] [ ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ]
دروغ میگن مسئولین شهرستانی به خیلی از تیمها اصلا برای مسابقه اطلاع ندادن فقط لیست گرفتن و قرار بود لباس ورزشی بگیرن به تیم ها که معلوم نشد پشت پرده چی شد . واقعا تاسف بار هست این نوع مدیریت در سطح شهرستان ماهنشان
فرم ارسال نظر