logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۷۸۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رنج بی‌آبی در جوجرگان؛

آب؛ تنها درخواست فوریشان از مسئولان است/ اهالی روستای جوجرگان در تب بی‌آبی می‌سوزند+عکس

آب؛-تنها-درخواست-فوریشان-از-مسئولان-است-اهالی-روستای-جوجرگان-در-تب-بی‌آبی-می‌سوزند+عکس-
روستای جوجرگان شهرستان طارم با اینکه در تمام طول سال با چالش آب مواجه است اما اهالی این روستا یکصدا فریاد تشنگی سر داده‌اند و بیش از یک ماه است که حتی یک جرعه آب برای نوشیدن هم ندارند.

به گزارش موج رسا; جوجرگان یکی از روستا‌های شهرستان طارم است که همواره در تمام فصول با مشکل دسترسی به آب شرب مواجه است. در این روستا تابستان آب شرب کلا وجود ندارد، در فصل زمستان لوله‌های آب که از روی تیر برق رد شده‌اند، یخ میزنند! بهار و پاییز هم به دلیل تامین آب از رودخانه و نبود تصفیه، آب پر از گل و لای می‌شود.

بنا به اذعان اهالی روستا، مشکل تامین آب شرب این روستا نیازمند نگاه جدی و دقیق می‌باشد با اینکه خبرنگار موج‌رسا این موضوع را چندین بار پیگیری کرده و مسئولان آب و فاضلاب وعده تامین آب شرب به وسیله قنات داده‌اند اما این وعده‌ها در حد سراب بوده و تاکنون به نتیجه نرسیده و مردم روستا را در تامین آب در شرایط سختی فرو برده است.

با تمام اینها در این روز‌ها و در طول یک ماه اخیر ساکنان روستای جوجرگان شهرستان طارم حتی یک جرعه آب برای نوشیدن ندارند و فریاد العطش سر می‌دهند.

اهالی روستا برای اینکه بتوانند آب برای آشامیدن تامین کنند به روستاهای همجوار همچون زاچکان، چورزق و شیت مراجعه کرده با دبه آب آشامیدنی تامین می‌کنند این در حالی است که افراد مسن در شرایط بسیار بغرنجی بوده و با بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند و شرایط و توان و انرژی لازم برای مراجعه به سایر روستا‌ها را ندارند و تنها دست یاری به سمت مسئولان دارند تا بلکه ارگان‌های مسئول به وظایف خود عمل کرده و به یاری اهالی روستای جوجرگان بروند./ب

 

 

 

 گزارش از زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر