logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۷۸۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار شهرستان ابهر؛

اشتغالزایی برای ۱۲۰ نفر در مجتمع کیلوس /مجتمع کیلوس ابهر؛ کشور را از واردات مالت بی‌نیاز می‌کند

اشتغالزایی-برای-۱۲۰-نفر-در-مجتمع-کیلوس-مجتمع-کیلوس-ابهر؛-کشور-را-از-واردات-مالت-بی‌نیاز-می‌کند-
فرماندار شهرستان ابهر گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد ۳ کارخانه از مجتمع کیلوس در حال حاضر راه‌اندازی شده است و در سه کارخانه ۱۲۰ نفر جذب و به کار گیری شده است.

احمد ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه مجتمع کلیوس دارای ۷ کارخانه است که قریب به ۱۵ سال تعطیل بود، اظهار داشت: با وجود تجهیز و خرید دستگاه‌ها اما کارخانه وارد فاز اجرا و بهره‌برداری نمی‌شد.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شد ۳ کارخانه از مجتمع کیلوس در حال حاضر راه‌اندازی شده است و در سه کارخانه ۱۲۰ نفر جذب و به کار گیری شده است.

فرماندار ابهر گفت: ۳ کارخانه دیگر این مجتمع به دلیل نبود برق نتوانسته بودند به فعالیت خود ادامه دهند، در حالی که مقرر بود این کارخانه‌ها تولید مالت انجام دهند این در حالی است که همین مالت از خارج وارد می‌شود بنابراین اگر این کارخانجات فعال شود کل نیاز مالت کشور توسط مجتمع کیلوس و ابهر تامین خواهد شد.

وی تصریح کرد: با همکاری شرکت توزیع برق زنجان این ۳ کارخانه نیز در آینده نزدیک با دسترسی به برق مورد نیاز آغاز به کار خواهد کرد و مشکل برق حل شد.

ذوالقدر با بیان اینکه مجتمع کیلوس جزو واحد‌های صادراتی است، تصریح کرد: یقینا با صادرات تولیدات واحد‌های صنعتی ارز آوری برای استان و کشور انجام خواهد شد و اثرات مثبت آن در گذر زمان خود را نشان خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ناحیه صنعتی نورین متاسفانه متولی ندارد و شهرک صنعتی و شهرداری نیز متولی بودن ان را نمی‌پذیرد، یادآور شد: برخی صنایع بزرگ در این شهرک مستقر است که در بحث رفت و آمد مشکلات زیادی داشتند و قریب به ۲۰ سال پیگیری بی نتیجه داشتند، اما به لطف خداوند آسفالت مسیر پنج کارخانه بزرگ مستقر در این شهرک در طول هفته‌های اخیر انجام شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر