logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۷۸۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

واگذاری واحدهای ۳۶۸ واحدی گلشهر به دلالان شایعه است/ پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر مطابق با برنامه در حال پیشروی است

واگذاری-واحدهای-۳۶۸-واحدی-گلشهر-به-دلالان-شایعه-است-پروژه-۳۶۸-واحدی-گلشهر-مطابق-با-برنامه-در-حال-پیشروی-است-
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه شایعاتی در خصوص واگذاری تعدادی از مسکن‌های ۳۶۸ ‌واحدی گلشهر توسط متقاضیان به دلالان وجود دارد گفت: هیچکدام از واحد‌ها نمی‌تواند به دلالان واگذار شده باشد چراکه هنوز ساختمان‌ها تمام نشده و واحدی نیز تحویل متقاضیان واحدها نشده است.

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان در قالب پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در آبان ۹۹ آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه با طراحی ۶ بلوک در مرحله پایان اسکلت بتنی و اجرای دیوار چینی طبقات با پیشرفت فیزیکی بیش از ۴۰ درصدی است.

وی با بیان اینکه تاکنون متقاضیان این پروژه ۴ مرحله پرداختی داشته‌اند و پیامک واریز مرحله پنجم به متقاضیان ارسال شده است، افزود: واریز وجه در زمان مقرر توسط متقاضیان در سرعت کار تاثیر بسزایی خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نمی توان  دو پروژه کوی نصر و ۳۶۸ واحدی گلشهر را به لحاظ زمان تحویل واحدها در کنار هم مقایسه کرد گفت: پروژه کوی نصر ۴ طبقه روی پیلوت است اما پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر ۸ طبقه بر روی پیلوت قرار دارد و ۱۰ طبقه و  بلوک‌ها متمرکز هستند.

وی با بیان اینکه مطابق با برنامه‌ریزی انجام شده پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر طبق زمان‌بندی در حال پیشرفت است تصریح کرد: طبق زمان‌بندی که مجموعه راه و شهرسازی ابلاغ کرده است در زمان موعد مقرر که اوایل سال ۱۴۰۲ خواهد بود پروژه به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

خواجه‌ای با تاکید بر اینکه زمان تحویل واحدها مستقیم به آورده خود متقاضیان ارتباط دارد، خاطر نشان کرد: مشارکت مردم تاکنون خوب بوده و در تمام بلوک‌ها واحدها فعال هستند و پیمانکاران در حال انجام وظیفه کارهای محوله خود هستند.

وی در پاسخ به این سوال که شایعاتی در خصوص واگذاری تعداد اعظمی از مسکن‌های ۳۶۸ ‌واحدی گلشهر توسط متقاضیان به دلالان فروخته و واگذار شده است، تاکید کرد: هیچکدام از واحد‌ها نمی‌تواند به دلالان واگذار شده باشد چراکه هنوز ساختمان‌ها تمام نشده و واحدی نیز تحویل نگردیده است.

خواجه‌ای با بیان اینکه ما مجری ساختمان ۳۶۸ واحدی گلشهر هستیم و ساماندهی متقاضیان با راه و شهرسازی می‌باشد، گفت: پروژه دارای پیشرفت خوبی است و برابر برنامه زمانبندی در حال پیشروی است.

وی بیان کرد: پروژه کاملا فعال بوده و اکیپ‌ها در داخل واحد‌ها در حال فعالیت هستند، با ابن وجود طبق برنامه‌ریزی‌ها اجرای نمای ساختمان‌ها در طول ۲۰ الی ۳۰ روزه آینده آغاز خواهد شد./ب

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : مریم ] [ ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ]
شما واقعا اینقد خرید یا خودتونو زدید ب خریت؟مردم اگ میتونستن ی هفته ای و ی ماهه ۵۰ ۶۰میلیون پول جور کنن چ نیاز ب قوطی کبریتایی ک شما درست میکنید داشتن؟ قرار بود ۲ ساله خونه ها رو تحویل بدید الان شده ۳سال ،شکر خدا عقل و شعورتونم نمیرسه و هرچندوقت ی بار پیام میدید ۲۰۰میلیون واریز کنید اگ واریز نکنید پولتونو بالا میکشیم ،کلاهبرداری و حرومزادگی و حروم خوری بالاتر از این؟شما آدمید؟مرده شور خودتون و ذات خرابتونو ببره
فرم ارسال نظر