logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۷۸۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان؛

اکیپ بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان به مرز مهران اعزام شد/ زائران به بهداشت مواد غذایی توجه داشته باشند

اکیپ-بهداشت-و-درمان-دانشگاه-علوم-پزشکی-زنجان-به-مرز-مهران-اعزام-شد-زائران-به-بهداشت-مواد-غذایی-توجه-داشته-باشند
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اکیپ بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، به منظور ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، صبح امروز به مرز مهران اعزام شد.

مشهود تقی‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ۲۲ کارشناس اورژانس با ۶ دستگاه آمبولانس مجهز و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس جهت استقرار درون‌مرزی در استان ایلام و مرز مهران، اعزام شدند.

وی افزود: یک تیم دونفره مراقبت بیماری‌های واگیر جهت استقرار به صورت برون‌مرزی در کشور عراق و یک تیم ۴نفره بهداشت محیط جهت استقرار درون‌مرزی در استان ایلام به مرز مهران اعزام شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از سوی نهادهای دیگر نیز در کنار دانشگاه علوم پزشکی هستند و یاریگر خواهند بود با این حال شاهد فعالیت بسیج جامعه پزشکی نیز در کنار کمیته بهداشت و سلامت اربعین بوده و شاهد خدمات بهتر به زائران خواهیم بود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر گروه متخصصان کمیته بهداشت و درمان اربعین به مقوله آب آشامیدنی و سلامت غذایی نیز در زمان اربعین توجه و نظرات کافی را خواهند داشت.

تقی‌لو با تاکید بر اهمیت سلامت و بهداشت زائران گفت: توجه به دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی به‌ویژه رعایت بهداشت عمومی، فردی و استفاده از ماسک، بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی توسط خود زائران باید مدنظر باشد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر