logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۷۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

شهروندان می‌توانند از گران‌فروشی بلیت اتوبوس شکایت کنند/‌شرکت‌های مسافربری متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند+صوت

شهروندان-می‌توانند-از-گران‌فروشی-بلیت-اتوبوس-شکایت-کنند-‌شرکت‌های-مسافربری-متخلف-به-تعزیرات-حکومتی-معرفی-می‌شوند+صوت
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اگر شرکت های مسافربری گران‌فروشی کنند و یا هزینه های اضافی دریافت شده را به شهروندان برنمی گردانند شهروندان می‌توانند شکایت کنند، گفت: نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های مسافربری حضور دارند و شهروندان می‌توانند به این افراد مراجعه کرده و شکایت کنند‌.

علی مدقالچی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تاکید بر لزوم رعایت قیمت های اعلام شده از طرف اداره کل راهداری استان زنجان برای اتوبوس های زنجان مهران اظهار کرد: این یک قانون است و تمامی شرکت‌ها ملزم به رعایت این قیمت‌ها هستند.

وی با اشاره به قیمت بلیت اتوبوس‌های زنجان به مهران، عنوان کرد: قیمت بلیط اتوبوس‌های ۲۵ نفره vip زنجان به مهران تا ۱۵ شهریور ۲۶۰ هزار تومان و از ۱۵ تا ۳۰ شهریور ۴۵۵ هزار تومان است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه اگر شرکتی بخواهد تخلفی کند و اتوبوس به مهران نفرستد اجازه نمی دهیم هیچ ماشینی به سایر شهر ها اعزام کند، عنوان کرد: اتوبوس‌هایی که برای مهران در نظر گرفته شده است فقط اجازه حرکت به سمت مهران را دارند. 

مدقالچی با بیان اینکه قیمت پیشنهادی انجمن صنفی ۶۰۰ هزار تومان بود که رد شد، افزود: قیمت‌های اعلامی از طرف اداره کل راهداری زنجان لازم الاجرا است.

وی با بیان اینکه اگر شرکت‌های مسافربری گران‌فروشی کنند و یا هزینه های اضافی دریافت شده را به شهروندان برنمی گردانند شهروندان می‌توانند شکایت کنند، افزود: نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های مسافربری حضور دارند و شهروندان می‌توانند به این افراد مراجعه کرده و شکایت کنند‌.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: اگر شرکت های مسافربری هزینه های اضافی را به شهروندان برنگردانند به تعزیرات حکومتی جهت برخورد معرفی می شوند و اداره کل راهداری پول اضافی شهروندان را از شرکت‌ها پس می‌گیرد.//ک

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمدرضا رفعت بخش ] [ ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ]
اتوبوس قم مسافر برای تهران اصفهان سوار کرده نرخ کرایه 120هست راننده 150تقاضا کرده گران فروشی کرده به شماره پلاک 51ع977 امروز ساعت 1:41بامداد
فرم ارسال نظر