logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۷۷۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
وزیر دادگستری:

بازگرداندن واحدهای تعطیل شده به چرخه تولید از اولویت برنامه‌های دولت است

بازگرداندن-واحدهای-تعطیل-شده-به-چرخه-تولید-از-اولویت-برنامه‌های-دولت-است-
وزیر دادگستری با بیان اینکه برخی از کارگاه‌های تولیدی که تعطیل هستند مشکلات خود را مطرح کردند که باید رسیدگی و مورد بررسی قرار گیرد گفت: این واحدهای تولیدی باید به چرخه تولید بازگردند تا مشکل اشتغال جوانان نیز حل شود.

به گزارش موج رسا; امیرحسین رحیمی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با بیان اینکه روز گذشته طی جلسه‌ای مشکلات واحدهای تولیدی در سراسر کشور تعطیل شدند مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: متأسفانه تعداد کارگاه‌هایی که در کشور تعطیل‌ هستند زیاد است.

وی با بیان اینکه دولت تلاش دارد که کارگاه‌های تعطیل شده را دوباره راه‌اندازی کند، ابراز کرد: زمانی که آقای رئیسی در قوه قضاییه بودند در این خصوص تلاش زیادی می‌کردند و ستاد اقتصاد مقاومتی راه‌اندازی کرده بودند و اکنون این ستاد همچنان فعال است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه خیلی از واحدهای تولیدی که تعطیل‌شده‌اند دچار مشکلات قضایی و حقوقی هستند و فقط بحث سرمایه‌گذار نیست، تصریح کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی که در قوه قضاییه وجود دارد این مشکلات بررسی می‌شود و مشکلات حقوقی و قضایی واحدهای تولیدی تعطیل شده بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل‌شده که مشکل سرمایه در گردش و یا مشکلاتی در سازمان‌های دیگر داشته باشند از طریق ارگان‌های دولتی انجام می‌شود، ادامه داد: در استان زنجان کارگاه‌های زیادی با رفع مشکلات آنها به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به مراسم کلنگ زنی نهضت ملی مسکن در زنجان، ابراز کرد: خوشبختانه استان زنجان در خصوص نهضت ملی مسکن بسیار فعال است و رتبه یکم کشوری را در تهیه زمین و ساخت مسکن دارد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه برخی از استان‌ها رتبه بسیار بالایی در تهیه زمین‌ دارند، عنوان کرد: احداث مدارس، پارک و واحدهای تجاری همزمان با تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان آغاز شده تا در آینده ساکنین این شهرک ها دچار مشکل نشوند.

وی بیان کرد: امیدواریم استان زنجان جلوتر از همه استان‌ها واحدهای نهضت ملی مسکن را به بهره‌برداری برساند تا شعار رئیس‌جمهور در خصوص ساخت ۴ میلیون مسکن به‌عنوان اولین استان محقق شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر