logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۷۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

خدمات‌رسانی 726 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین به زائران اربعین/ قیمت بلیت اتوبوس زنجان_مهران 600 هزار تومان است

خدمات‌رسانی-726-دستگاه-انواع-خودروهای-سبک-و-سنگین-به-زائران-اربعین-قیمت-بلیت-اتوبوس-زنجان-مهران-600-هزار-تومان-است
رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۱۲۶ دستگاه اتوبوس، بیش از چهارصد دستگاه سواری، بیش از دویست دستگاه مینی‌بوس در تمامی پایانه‌های مسافربری آماده ارائه خدمات حمل‌ونقل به زائران در ایام اربعین حسینی هستند.

حمید سلمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه تمامی شرکت‌های حمل‌ونقل استان آمادگی کاملی برای ارائه خدمات حمل‌ونقل به زائران را دارند، اظهار کرد: ۱۲۶ دستگاه اتوبوس، بیش از چهارصد دستگاه سواری، بیش از دویست دستگاه مینی‌بوس در تمامی پایانه‌های مسافربری آماده ارائه خدمات حمل‌ونقل به زائران در ایام اربعین حسینی هستند.

وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات و نواقصات پایانه‌های مسافربری استان زنجان، اظهار کرد: شهرداری‌ها به‌ویژه شهرداری زنجان، ابهر و قیدار باید نسبت به رفع مشکلات و پایانه‌های مسافربری اقدام کنند.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه زائران می‌توانند به‌صورت حضوری، اینترنتی، رزرو، و مراجعه به آژانس‌های مسافرتی می‌توانند بلیت ایاب و ذهاب به مهران را دریافت کنند، افزود: شماره پیامکی در پشت بلیت‌ها درج‌شده است و از مسافران تقاضا شده است مرز خروج خود را در زمان برگشت به کشور اعلام کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت اعزام زائران به مهران انجام‌شده است، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌شده است نسبت به سال‌های قبل به زائران بیشتری خدمات حمل‌ونقل ارائه شود.

سلمانیان با بیان اینکه نمایندگان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در تمامی پایانه‌های مسافربری استان حضور دارند تا مشکلات زائران و مسافران را حل کنند، تأکید کرد: امکان رزرو بلیت وجود دارد تا سفرها با برنامه‌ریزی انجام شود چراکه سفر با برنامه‌ریزی مزیت‌های بسیاری دارد و شرکت‌های مسافربری اداره کل راهداری در این صورت می‌تواند خدمات بهتر و بیشتری را به زائران و مسافرین ارائه کند.

وی با اشاره به قیمت بلیت‌های اتوبوس از زنجان تا مهران، خاطرنشان کرد: قیمت بلیت اتوبوس‌های وی آی پی ۲۵ نفره ۶۰۰ هزار تومان، اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۴۷۰ هزار تومان، اتوبوس‌های ۴۴ نفره ۳۷۰ هزارتویمان از طرف انجمن‌های صنفی در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به دلیل افزایش قیمت بلیت اتوبوس زنجان_مهران، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اتوبوس‌ها در زمان رفت فقط می‌توانند مسافر داشته باشند و در زمان برگشت هیچ مسافری ندارند قیمت بلیت‌ها افزایش داشته است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر