logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۷۷۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار خدابنده مطرح کرد؛

جهش اقتصادی در انتظار شهرستان خدابنده/ با اتمام پروژه‌ مسیر‌های ارتباطی سرمایه‌گذاران جذب خدابنده می‌شوند

جهش-اقتصادی-در-انتظار-شهرستان-خدابنده-با-اتمام-پروژه‌-مسیر‌های-ارتباطی-سرمایه‌گذاران-جذب-خدابنده-می‌شوند
فرماندار خدابنده گفت: شهرستان خدابنده یک شهرستان بکر است که اگر پروژه‌ مسیر‌های ارتباطی به اتمام برسد با جذب سرمایه‌گذار تا ۱۰ سال آینده تحولی در این شهرستان ایجاد می‌شود و یک جهش اقتصادی در انتظار خدابنده خواهد بود.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که در بحث توسعه شهرستان خدابنده مطرح است، دو بانده کردن محور زنجان به کبودرآهنگ است، اظهار داشت: این پروژه در ۵ قطعه اجرا خواهد شد. با اینکه مهمترین مشکل این پروژه تامین اعتبار بود اما این امر انجام شد و با پیمانکار صورت وضعیت تصفیه شد.

وی با بیان اینکه قطعه دو در اولویت قرار دارد، افزود: عملیات اجرایی کمربندی شهر قیدار تا سه راهی سجاس تا آخر شهریور امسال به اتمام می‌رسد.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه تا سال بعد محور دو بانده زنجان تا خدابنده افتتاح می‌شود، گفت: ۵۰ درصد عملیات امسال انجام شده و ۵۰ درصد مابقی سال بعد انجام خواهد شد. با این حال با تعامل و همکاری که بین سه فرمانداری وجود دارد امیدواریم یک باند از سه راهی طارم تا سلطانیه امسال تا پایان شهریور ماه آسفالت ریزی و تکمیل شود.

وی عنوان کرد: قطعه ۵ انتهای کمربندی تا پیرمرزبان، پیرمرزبان تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان و قطعه بعدی ابهر تا قیدار خواهد بود که با تکمیل آن‌ها فصل جدیدی به لحاظ استقبال سرمایه‌گذاران در شهرستان خدابنده ایجاد خواهد شد.

تاراسی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده یک شهرستان بکر است که با جذب سرمایه‌گذار تا ۱۰ سال آینده تحولی ایجاد خواهد شد، گفت: سرمایه‌گذاران از تهران، همدان و زنجان در این شهرستان سرمایه‌گذاری خواهند کرد و یک جهش اقتصادی در انتظار خدابنده خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص راه‌های روستایی عنوان کرد: در سه ماه گذشته ۹ کیلومتر آسفالت روکش، ۱۲ کیلومتر آسفالت جدید در مسیر‌های مواصلاتی این شهرستان انجام شده، است و جمع اعتبارات صرف شده ۲۱ میلیارد تومان بوده است.

فرماندار شهرستان خدابنده بیان کرد: ۵۱ کیلومتر نیز در دست اجرا قرار دارد که اگر به اتمام برسد ۱۴ روستا با اعتبار ۴۹ میلیارد تومان از این پروژه بهره‌مند خواهند شد./ب

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر