logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۷۷۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

مشکل روغن نباتی جهان ملی است/ برقراری بیمه بیکاری برای کارگران اخراج شده روغن نباتی جهان

مشکل-روغن-نباتی-جهان-ملی-است-برقراری-بیمه-بیکاری-برای-کارگران-اخراج-شده-روغن-نباتی-جهان
استاندار زنجان با بیان اینکه برای کارگران اخراج شده شرکت روغن نباتی جهان به صورت کوتاه مدت بیمه بیکاری را در نظر گرفته‌ایم، گفت: رایزنی‌ها برای جذب این کارگران در شرکت های دیگر انجام شده است.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با بیان اینکه معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص موضوع کارخانه روغن نباتی جهان در حال جمع آوری مدارک است، اظهار کرد: حجم اقتصادی که در استان های قزوین و همدان زمین گیر شده است بیشتر از استان زنجان است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم هرچه سریعتر مشکل روغن نباتی جهان را حل کنیم، ابراز کرد: ورود محکمی در این مسئله خواهیم داشت.
استاندار زنجان با بیان اینکه روغن نباتی جهان یک مشکل ملی است، تصریح کرد: استان‌های همدان، قزوین، زنجان و البرز با این مشکل درگیر هستند.
وی با بیان اینکه شخصی که کارخانه روغن نباتی جهان را در زنجان خریده است چندین کارخانه دیگر را در استان‌های دیگر خریداری کرده، ادامه داد: این شخص کارخانه ها را با ظرفیت چندین هزار کارگر زمین گیر کرده است.
افشارچی با بیان اینکه برای کارگران اخراج شده شرکت روغن نباتی جهان به صورت کوتاه مدت بیمه بیکاری را در نظر گرفته‌ایم، عنوان کرد: رایزنی‌ها برای جذب این کارگران در شرکت های دیگر انجام شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر