logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۷۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی زنجان:

70 پایگاه اوقات فراغت در زنجان راه اندازی شد/پرداختن به نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی در برنامه های اوقات فراغت

70-پایگاه-اوقات-فراغت-در-زنجان-راه-اندازی-شد-پرداختن-به-نقش-جوانان-در-اقتصاد-مقاومتی-در-برنامه-های-اوقات-فراغت

معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: :۷۰ پایگاه طرح اوقات فراغت در استان زنجان درسال جاری راه اندازی شد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام ولی الله مصائبی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت:۷۰ پایگاه طرح اوقات فراغت در استان زنجان درسال جاری راه اندازی شده است که برنامه های مختلفی در طول مدت اجرای طرح برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ پایگاه باعنوان بوستان معرفت برای سنین زیر۱۲سال در نظر گرفته شده است،بیان داشت:۲۰پایگاه هسته های فرهنگی جوان نیز برای سنین ۱۴ تا ۲۹ سال برای دختران و پسران راه اندازی می شود.

این مسئول با بیان اینکه این کلاس ها از ۱۰تیر ماه آغاز  شده است،ادامه داد: کلاس های تشکیل شده تا بیستم مرداد ماه ادامه دارد. 

معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ظرفیت هر کلاس را 25 تا 30 نفر عنوان کرد و افزود:در قالب این کلاس ها مباحثی از جمله شبکه های اجتماعی، (حقوق شهروندی) حقوق متقابل(والدین،معلم،دوستان)، سبک زندگی اسلامی و جنگ نرم آموزش داده می شود.

حجت الاسلام مصائبی بیان داشت: همچنین معادباوری، عفاف و حجاب،غیرت وحیا، ولایت فقیه،مکتب فکری امام راحل، جوان و دینداری در عصر ارتباطات، جوان و هویت دینی، از دیگر مباحث این کلاس ها محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در قالب این کلاس ها به مباحثی همچون نقش جوانان در اقتصاد مقاومتی، جوان و شهادت طلبی، جوان از نگاه حضرت علی (ع) سرگرمی،مطالعه و کتابخوانی،کار و فعالیت،تقویت عاطفه،خلاقیت ذهنی دیدار با بزرگان،دیدار از خانواده های شهدا و ایثارگران بیان می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر