logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۷۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس فدراسیون بدمینتون در زنجان:

بدمینتون‌بازان زنجانی در سطح کشور شناخته شده هستند/ اختلاف سلیقه‌ها در رشته بدمینتون کنار گذاشته شود

بدمینتون‌بازان-زنجانی-در-سطح-کشور-شناخته-شده-هستند-اختلاف-سلیقه‌ها-در-رشته-بدمینتون-کنار-گذاشته-شود

رئیس فدراسیون بدمینتون در زنجان با اشاره به حضور فعال بدمینتون بازان زنجانی زنجان در مسابقات متخلف بدمینتون گفت: بدمینتون ‌بازان زنجانی در سطح کشور شناخته شده هستند. 

به گزارش موج رسا; محمدرضا پوریا امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به بحث فرهنگ در عرصه‌های ورزشی اظهار کرد: استان زنجان به عنوان استانی اخلاق مدار در همه جا کشور مطرح شده است و  از زنجانی‌ها توقع همکاری با فدراسیون بدمینتون را داریم.

وی با اشاره به اینکه باید در عرصه ورزش اختلاف سلیقه‌ها کنار گذاشته شود بیان کرد: اختلاف سلیقه در ورزش بدمینتون نیز باید کنار گذاشته شود و برای رشد و شکوفایی این رشته در سراسر کشور و استان زنجان تلاش شود.

رئیس فدراسیون بدمینتون ابراز کرد: همه باید دست در دست هم و با همکاری هم به بدمینتون برای توسعه و پیشرفت کمک کنیم.

وی با بیان اینکه بدمینتون زنجان بدنه اصلی کادر فنی و اجرایی این رشته ورزشی در کشور را تشکیل می‌دهد، تصریح کرد: من در دوران ورزشی به دفعات متعدد در این شهر حضور یافته و با بدمینتون و این شهر بیگانه نیستم.

پوریا با اشاره به اینکه بدمینتون‌بازان زنجانی در سطح کشور شناخته شده هستند، ابراز کرد: همیشه در عرصه‌های فرهنگی و اخلاقی نامی از بدمینتون‌بازان زنجانی وجود داشته است.

رئیس فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه محمود انصاری رئیس جدید هیئت بدمینتون استان زنجان از پیشکسوتان این رشته ورزشی محسوب می‌شود، افزود: برای پیشرفت و توسعه بدمینتون نه تنها در زنجان بلکه در ایران دست یاری همه فعالان این رشته ورزشی را نیاز داریم.

وی با بیان اینکه بدمینتون ساحلی نیز در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: در دو هفته گذشته ابلاغی به امیر فخری رئیس هیئت بدمینتون مازندران ارسال و وی به عنوان مسئول کمیته بدمینتون ساحلی انتخاب شد.

پوریا با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بدمینتون ساحلی در آینده‌ای نزدیک در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: گزارش برگزاری مسابقات بدمینتون ساحلی به آسیا نیز اعلام خواهد شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر