logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۷۷۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

رسانه‌ها یکی از پایه‌های استحکام بخش نظام هستند/ رسانه‌های کشورمان توانستند حقانیت انقلاب اسلامی را در جهان نشان دهند

رسانه‌ها-یکی-از-پایه‌های-استحکام-بخش-نظام-هستند-رسانه‌های-کشورمان-توانستند-حقانیت-انقلاب-اسلامی-را-در-جهان-نشان-دهند
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رسانه های جمهوری اسلامی ايران علی‌رغم تمام کاستی ها توانسته است حقانیت نظام و انقلاب در برابر جریان رسانه ای غرب به جهانیان نشان دهد، گفت: رسانه ها باید دستاورد های نظام را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالان مجازی که با حضور سردار رمضان شریف در زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ایام اسارت اهل‌بیت عصمت و طهارت را تسلیت عرض می کنم، اظهار کرد: روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه در مکه آیه جهاد کمتر به پیامبر وحی شده است، ابراز کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید: ای پیامبر به وسیله قرآن و دستورات دینی خداوند با کفار و مشرکین جهاد و مبارزه کن.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جهاد سخت و نظامی در مکه مطرح نیست و جهاد در مکه جهاد نرم و جهاد تبین و اقناع سازی است، تصریح کرد: اگر روشنگری دقیق و به جا اتفاق و منطقی باشد شخص حاضر است ده ها سال در اسارت باشند اما از مکتبش حمایت کند.

وی با بیان اینکه ۳ جریان در جهان با جمهوری اسلامی ایران دشمنی می کنند، ادامه داد: سه جریان عبری، عربی و غربی با جمهوری اسلامی با ادبیات‌های مخصوص خود دشمنی می کنند.

بیگدلی با بیان اینکه ما با سه جریان مبارزه مبارزه کنیم که این مبارزه ها به صورت میدانی، رسانه ای، اقتصادی، امنیتی، و در همه زمینه‌ها اتفاق می‌افتد، ادامه داد: نتیجه این مبارزات حرکت رسانه ای و تبیینی و روشنگری است.

وی با اشاره به پایه های استحکام بخش نظام جمهوری اسلامی، عنوان کرد: اگر ما توانسته ایم ۴۳ سال در برابر دشمنی دشمنان مقتدرانه بایستیم یکی یکی پایه‌های استحکام بخش نظام رسانه‌ها بودند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌های جمهوری اسلامی ايران علی‌رغم تمام کاستی‌ها توانسته است حقانیت نظام و انقلاب در برابر جریان رسانه ای غرب به جهانیان نشان دهد، افزود: رسانه‌ها باید دستاورد‌های نظام را برای مردم تبیین کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر