logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۷۷۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

حمله به سلمان رشدی نشان دهنده ضعف دستگاه های اطلاعاتی آمریکا است

حمله-به-سلمان-رشدی-نشان-دهنده-ضعف-دستگاه-های-اطلاعاتی-آمریکا-است
امام جمعه سلطانیه گفت: حمله به سلمان رشدی، ضعف سیستم اطلاعاتی آمریکا را نشان داد و این هشداری برای ترامپ و پمپئو است و آنها که از ترس انتقام ایران تحت حفاظت شدید نیروهای امنیتی هستند.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در خطبه های نماز جمعه با توصیه به تقوای الهی و دوری از گناه اظهار کرد: نامه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) به فرزندش امام حسن مجتبی(ع) نمونه ای از نصایح و مواعظ پدری بی نظیر است که در بردارنده دریایی از معارف و آموزه های دینی و اخلاقی است.

حسینی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید را از نیروهای برگزیده، دلسوز و مردمی دانست و با بیان اینکه اخلاص، ایمان و مردمداری و تقید به ارزشهای اسلام و انقلاب راز ماندگاری این شهیدان است که در دولت سیزدهم هم این ویژ‌گی ها دیده می شود، به مصوبات سفر دوم تیر ماه استاندار استان زنجان به شهرستان سلطانیه اشاره کرد و ابراز کرد: تامین کسری اعتبار پروژه استخر سلطانیه از اعتبارات در اختیار استاندار از مصوبات سفر بود که تأمین شده و با تقدیر از استاندار محترم، استخر سلطانیه با اعتبار ۵ میلیارد تومان باید در سریعترین زمان شروع شود.
امام جمعه سلطانیه با اشاره به تاخیر در آغاز پروژه مرکز سلول درمانی که باید ۱۵ تیر شروع می شد، از استاندار زنجان و نماینده مجلس شورای اسلامی خواست با ورود جِدّی موانع را برطرف کنند، تصریح کرد: پروژه را وزیر بهداشت و درمان کلنگ زده، کنلگ زنی وزیر مثل امضای وزیر است و این قابل قبول نیست که پروژه را وزیر کلنگ بزند اما مسئولین استانی تعلل کنند.
وی با اشاره به حمله به سلمان رشدی  نویسنده کتاب آیات شیطانی که امام خمینی (ره) حکم به ارتداد او داده بود و با بیان اینکه او بعد از ۳۵ سال زندگی همراه با وحشت و اضطراب و مخفیانه و بارها تغییر محل زندگی خود، در نهایت شکار شد و اگر می مُرد بهتر از وضعیت فعلی اش بود، عنوان کرد: تیری که امام خمینی (ره) شلیک کرده بود و مقام معظم رهبری بر اجرای آن تاکید داشت، به هدف اصابت کرد.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه  حمله به سلمان رشدی، ضعف سیستم اطلاعاتی آمریکا را نشان داد و این هشداری برای ترامپ و پمپئو است و آنها که از ترس انتقام ایران تحت حفاظت شدید نیروهای امنیتی هستند، بشدت نگرانند، ادامه داد: ایران بارها هشدار داده عاملان شهادت سردار سلیمانی تاوان جنایت خود را خواهند داد و لذا این دو جنایتکار هم مخفیانه زندگی می کنند و حتی جرأت مسافرت هم ندارند.
وی با بیان اینکه حمله به سلمان رشدی نشان داد که حرف امام جامعه بر زمین نمی ماند، افزود: سرنوشت سلمان رشدی در انتظار ترامپ نیز است.
حسینی نسب با گرامیداشت ۳۰ مرداد سالروز آتش کشیدن مسجد الاقصی توسط رژیم صهیونیستی که روز جهانی مسجد نامگذاری شده، مسجد الاقصی را قبله اول مسلمین و بعد از کعبه، دومین مسجد در اسلام و محل واقعه معراج پیامبر دانست و با اشاره به جایگاه مساجد در اسلام ابراز کرد: مساجد خانه های خدا در روی زمین و قطعه ای از بهشت هستند.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه یکی از شاکیان در روز قیامت مساجد هستند که از تعطیلی و تضییع شان، به خداوند شکایت می کنند، بستن درب مساجد و یا برخورد ناپسند مدیران مساجد با مردم و نمازگزاران را از مصادیق تعطیلی مساجد دانست و اضافه کرد: مساجد از آن خداست و انحصاری کردن آنها با فلسفه مساجد هیچ تناسبی ندارد.
وی به روز جهانی دنیای مجازی هم گریزی زد و با بیان اینکه فضای مجازی یک تکنولوژی است و استفاده از آن هیچ اشکالی ندارد ولی از آسیب های آن نباید غافل شد، تصریح کرد: با توجه به جذابیت های فضای مجازی و استفاده عمومی از آن، تولید شبکه اجتماعیِ ایرانی نقش مهمی در استقلال فرهنگی دارد.
خطیب جمعه سلطانیه با اشاره سالروز کودتای ۲۸ مرداد و سرنگونی مصدق و بازگشت شاه به حکومت، و با بیان اینکه دکتر مصدق در مقابل دشمنی انگلیس فکر کرد باید پشتیبانی داشته باشد و به نظر او آمریکا می توانست در برابر انگلیس به او کمک کند اما آمریکا بجای کمک به دکتر مصدق با انگلیس همدست شد و با کودتای ۲۸ مرداد مصدق سرنگون شد و شاه دوباره به ایران بازگشت، تصریح کرد: اعتماد مصدق به آمریکا موجب کودتای ۲۸ مرداد بود و اکنون هم آمریکا اشتهای تسلط دوباره به ایران را دارد اما ایران قدرتمند، افول آمریکا را رقم زده است و آمریکا به شکست فشار حداکثری در برابر ایران اعتراف کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر