logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۷۷۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با معرفی نفرات برتر؛

خبرنگاران موج رسا رتبه‌های برتر جشنواره مطبوعات زنجان را درو کردند+عکس

خبرنگاران-موج-رسا-رتبه‌های-برتر-جشنواره-مطبوعات-زنجان-را-درو-کردند+عکس-
کسب دو رتبه دوم در بخش عکس و یادداشت؛ دو رتبه سوم در بخش خبر و گزارش و همچنین کسب رتبه تقدیر در بخش گزارش حاصل حضور خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی موج رسا در هشتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان بود.

به گزارش موج رسا; آیین اختتامیه هشتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان، شامگاه روز پنجشنبه (۲۷ مرداد) برگزار شد و خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی موج رسا در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های برتر شدند.

در این جشنواره هفته‌نامه مشاغل کسب و کار زنجان مشترک با خبرگزاری شبستان در موضوع جهاد تبیین، هفته نامه بیان خدابنده در موضوع گام دوم، هفته نامه وزین زنجان در موضوع امید آفرینی، روزنامه صدای زنجان و خبرگزاری ایمنا در موضوع چالش‌ها، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی؛ خبرگزاری ایرنا، ایلنا و بازار در موضوع شعار سال(تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرینی)؛ خبرگزاری ایکنا در موضوع خانواده و سبک زندگی ایرانی-اسلامی؛ خبرگزاری ایسنا و مهر در موضوع انرژی، آب و محیط زیست و در نهایت خبرگزاری تسنیم با موضوع ایثار و شهادت برگزیدگان هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان در بخش موضوعی بودند.

در بخش گزارش، زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا حائز رتبه اول، زهره میرعیسی خانی از روزنامه صدای زنجان حائز رتبه دوم، حسین عباسی از خبرگزاری موج‌رسا حائز رتبه سوم شدند همچنین حسین عباسی از پایگاه خبری موج‌رسا، یوسف‌قزلباش از خبر گزاری ایسنا و فاطمه سیاحتی از موج بیداری به طور مشترک شایسته تقدیر معرفی شدند.

در بخش خبر صغری محمدی از هفته نامه وزین زنجان حائز رتبه اول، فاطمه تاج‌بخش از خبرگزاری بین‌المللی قرآن حائز رتبه دوم و زهرا بیات از خبرگزاری موج‌رسا و لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان به طور مشترک سوم شدند.

در بخش عکس، مهدی الماسی از خبرگزاری مهر حائز رتبه اول، حسین عباسی از خبرگزاری موج‌رسا حائز رتبه دوم و احسان تقی‌بیگلو از خبرگزاری ایسنا حائز رتبه سوم شدند.

در بخش مقاله، یاد‌داشت و سرمقاله معصومه نوروزی از روزنامه صدای زنجان حائز رتبه اول، محمد کریمی از پایگاه خبری موج‌رسا حائز رتبه دوم، زهرا رسولی از خبرگزاری فارس حایز رتبه سوم و در نهایت رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر شایسته تقدیر شناخته شد.

در بخش تیتر، وحید حاج سعیدی و زهره‌میر عیسی خانی به طور مشترک سوم و یوسف قزلباش حائز رتبه دوم شد و هئیت داوران برای رتبه اول در این بخش انتخابی نداشتند.

طبق نظر هیات داوران در بخش طراحی و صفحه آرایی اثر مهدی سهرابی از رونامه صدای زنجان، فاطمه سیاحتی از موج‌بیداری، حدیثه ناصر از پیام زنجان به تربیت نفر اول تا سوم شناخته شدند.

همچنین در بخش مصاحبه زهرا رسولی دوم، پریسا یوسفی و فایزه تقی‌لو به طور مشترک سوم شدند، این بخش نفر اول نداشت./ب

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر