logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۷۶۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

رزمندگان اسلام در اسارت دشمن بعثی را شکست دادند/ حماسه آزادگان باید به نسل‌های جوان جامعه تبیین شود

رزمندگان-اسلام-در-اسارت-دشمن-بعثی-را-شکست-دادند-حماسه-آزادگان-باید-به-نسل‌های-جوان-جامعه-تبیین-شود
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: آزادگان همچون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) توانستند در اسارت پیام انقلاب را به گوش جهانیان برسانند و آزادگان پیام حقانیت را در اسارت به جهان مخابره کردند.

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: بازگشت آزادگان به کشور بعد از تحمل سال‌ها اسارت و رنج یکی از بزرگترین پیروزی های ملت در برابر استکبار بود.

وی با بیان اینکه خاطره بازگشت آزادگان به میهن اسلامی هیچگاه از خاطره ملت شهید پرور استان زنجان پاک نمی شود، ابراز کرد: در آن روز در سراسر کشور جشن برپابود و مردم آغوش خود را به روی فرزندان خود باز کرده بودند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به پیام ۱ مهر ۶۷ امام خمینی(ره)، تصریح کرد: امام خمینی در این پیام فرمودند: اسرا‌‎ ‌‏در چنگال دژخیمانْ خود سرود آزادی اند، و احرار جهان آنان را زمزمه می کنند.

وی با بیان اینکه آزادگان نماد پایداری ملت ایران در برابر دشمنان و ظالمان هستند، ادامه داد: آزادگان سخت‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کردند اما از اعتقادات خود دست برنداشتند.

سردار طهماسبی با بیان اینکه آزادگان درس های بسیاری را به ملت ایران و تمامی ملت‌های آزاده‌ی جهان داده‌اند، افزود: ایمان و اعتقاد به پیروزی حق علیه باطل، خودباوری، عشق به ولایت و پیروی از رهبری از مهمترین درس هایی آزادگان به تمامی ملت مظلوم و ستمدیده جهان در تمامی اعصار است.

وی با بیان اینکه حماسه آزادگان باید به نسل های جوان جامعه تبیین شود، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در اسارت نیز دشمن بعثی را شکست دادند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه در مقام آزادگان هرچه بگوییم کم است، ابراز کرد: آزادگان همچون حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) توانستند در اسارت پیام انقلاب را به گوش جهانیان برسانند و آزادگان پیام حقانیت را در اسارت به جهان مخابره کردند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر